Archief - laptop kiezen? heeellppp xd

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PRQPHET

Legacy Member
brentgh45 zei:
kheb nog eens gekeken op de site van dell en heb besloten om dan een xps 17 te kopen omdat ik betere specs krijg voor een mindere prijs tegenover die asus van campusshop (die 17inch met gt540 2gb,...).

hier heb ik een printscreen van mijn winkel wagen:

[img=http://img818.imageshack.us/img818/1136/xps17totaal.th.png]
[img=http://img714.imageshack.us/img714/4404/xps17.th.png]

ik denk dat dit een betere keuze is ipv de asus die ik hiervoor zei..:)
niet?

laat eens weten wat je ervan vindt ;)
Heb je ook extra garantie erbij genomen? (Ik vind dat wel belangrijk :D).
Bij Asus is dit standaard pick-up-and return. Bij Dell standaard carry-in: wat dus wilt zeggen dat je het zelf moet opsturen en verzekeren.
Als je die som daar nog eens bijtelt..

brentgh45

Legacy Member
freakblade zei:
Heb je ook extra garantie erbij genomen? (Ik vind dat wel belangrijk :D).
Bij Asus is dit standaard pick-up-and return. Bij Dell standaard carry-in: wat dus wilt zeggen dat je het zelf moet opsturen en verzekeren.
Als je die som daar nog eens bijtelt..

neen geen extra garantie genomen, en bedoel je als er dan iets aan me laptop is dat ik zelf moet betalen en verzeker om het terug op te sturen naar dell en bij asus betalen ze dat zelf? zo?

de laptop is nog niet bestelt he:p

PRQPHET

Legacy Member
brentgh45 zei:
neen geen extra garantie genomen, en bedoel je als er dan iets aan me laptop is dat ik zelf moet betalen en verzeker om het terug op te sturen naar dell en bij asus betalen ze dat zelf? zo?

de laptop is nog niet bestelt he:p
Jep, bij een defect dien je zelf de laptop op te sturen naar hun reparatieafdeling. Dit kost je al geld en dan dien je dit nog te verzekeren.
Bij pick-up-and return zit dit bij in de prijs. Zij komen die ophalen en brengen die terug.
Het kan zijn dat je niks voorhebt, en die extra prijs niet hebt hoeven betalen. Maar je moet het maar eens meemaken dat je net pech hebt ;).

brentgh45

Legacy Member
freakblade zei:
wat is de setup? :p


2e generatie Intel® Core™ i7-2630QM Processor 2,00 GHz met Turbo Boost 2.0, tot 2,90 GHz

Geheugen
6.144 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM [1 x 2.048 + 1 x 4.096]

Grafische kaart
3GB NVIDIA® GeForce® GT 555M Grafische kaart

Harde schijf
500 GB (7.200 rpm) Seriële ATA-harde schijf

Besturingssysteem
Legitieme Windows® 7 Home Premium, 64-bits, Nederlands

... dit is zo wat het belangrijkste:p

brentgh45

Legacy Member
freakblade zei:
Niet het full-hd scherm dan? :)

toch veel plezier ermee ;)

nope, kga niet nog eens 340euro bij betalen. Het zal daar niet op aankomen als ik een film bekijk ofzo op me laptop of eens een game speel. Voornamelijk zal hij gebruikt worden voor als ik niet thuis of op school ben dan kan ik verder doen aan mijn schoolwerk bvb voor mijn geïntegreerde proef (eindwerk). Gamen gebeurt op mijn desktop.

kzou de laptop ook wel eens durven gebruiken als ik naar een maat ga op dan daar tezamen te gamen ofzo... (alhoewel ik da evengoe kan thuis via internet, mja das anders he)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan