Ik veronderstel dat het hoofdzakelijk voor te gamen is... Ik heb de 940BF, ik game ook veel, heb zo lang mogelijk crt gehouden maar omdat ie versleten was toch maar de overstap gedaan, en ik moet zeggen, ben heel tevreden, sommige mensen op dit forum zeggen wel dat 'm wa last heeft van overdrive ghosting maar daar heb ik totaal geen last van.