Archief - LCD Schermen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ducdevil

Legacy Member
Hey,

ik zoek momenteel een goed LCD scherm tegen een treffelijke prijs (250-300 euro). Ik had er momenteel 2 gevonden maar weet niet goed of deze merken betrouwbaar zijn:

HYUNDAI 17" Q70U (700:1, 3ms, DVI, Zilver) €307
- Brightness 300 cd/?
- Contrast Ratio 700 : 1 (Typical)
- Response time 3ms(GtG)
- High quality screen rescaling capability
- Image Color Matching Profile
- Analog & Digital Interface
- Built-in power supply
- Power Management (VESA DPMS)
- Plug-and-Play (VESA DDC1/2B Compatibility)
- TCO'03 Certified
- Support VESA Physical Mounting Interface
- Built-in Speaker (2W x 2ch) & Earphone Jack
- Dual Hinge Stand
- USB 2.0
- ImageTune ™
- 3 jaar On-Site garantie

Samsung 730BF 4ms € 295.02

type beeldscherm TFT/TN
beelddiagonaal 17"
dotpitch 0,264
aantal kleuren 16.2M
kijkhoek h/v 160°/160°
contrast ratio max. 600:1
helderheid 300 cd/?
responstijd 4 ms ( GtoG)
max. resolutie 1280x1024
horizontale frequentie 30-81 kHz
verticale frequentie 56-75 Hz
max. energieverbruik 34 W
standby mode <2 W
Signaal input connector VGA (15 D-sub)
DVI-D
MagicBright 2 MagicColor
speakers x
Fysieke data afmetingen ( bxhxd ) 382x386x175
gewicht 3,6 kg
monitor stand vast
wall mount data VESA 75
certificaat TCO '99
kleuren zwart/zilver
accessoires VGA kabel DVI kabel

Wat zouden jullie mij aanraden?

dank u

zaffah

Legacy Member
Bij die bovenste moet je het zeker niet doen voor die boxen die erin zitten :)

Kheb ook een lcd-scherm met boxen in en die zijn echt pokkeslecht. Gebruik dan ook een headphone.

De bovenste ziet er mij ietjes beter uit kwa contrast en 1ms minder (alsof je dat zal zien :p )

boostah

Legacy Member
tja zoek reviews zouk zeggen

vooral die eerste, daar twijvel ik over de reactietijd, of die wel correct is (wordt nogal vaak aan whishfull thinking gedaan)

en het beste is nog altijd, beide gaan bekijken en testen (als de winkel da wilt doen)

RealFlub

Legacy Member
respondstijd is nu meestal van gray to gray waarde.
de tijd dat em nodig heeft om van grijs naar een kleur te gaan en terug te keren ;)

en niet van zwart naar wit.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan