Archief - Levensduur laptop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jedi M.S.

Legacy Member
Hoi,
Ik ben op zoek naar een laptop waar ge goed op kunt gamen, maar die beestjes kosten nogal veel. Daarom wil ik zeker zijn dat ik daar toch een eindje mee kan verderdoen, zodat het z'n geld waard is.
Hoe lang zou ik op hoge graphical settings kunnen gamen met de Dell XPS
m1710 ?
link, aangekomen dat je hem configureert met de beste opties.

Thanks

Jense777

Legacy Member
Ik denk dat hij bedoelt qua levensduur in z'n geheel en niet van de batterij, correct me if I'm wrong...

[TFT]Poky

Legacy Member
batterij gamen zal max 2 uur zijn denk ik dit is dan wel de grote max. Wel met alles open, mijn dell 9300 doet max 1,5 uur alles open

GhO$T

Legacy Member
:D denk ook dat hij het niet op de batterij heeft hoor; hij wil waarschijnlijk weten als hij met die laptop binnen 1/2j nog die nieuwste spellen kan spelen, zodat het geen weggegooid geld is.

Jedi M.S.

Legacy Member
Yep sorry voor de onduidelijkheid, ik bedoel wel degelijk hoeveel jaar ik verder kan met dit type laptop voordat ik een nieuwe moet kopen om terug mee te kunnen met de nieuwste games :)

Insaniacx

Legacy Member
Paar maand ofzo denk :) als je kijkt naar de techdemo's van de nieuwe unreal/crytek engines ga dat ding het niet lang trekken. Zou ook geen laptop kopen als ik van u was tenzij het echt niet anders kan. Voor dat geld bouwt ge 2 gamemachines...

GhO$T

Legacy Member
Insaniacx zei:
Paar maand ofzo denk :) als je kijkt naar de techdemo's van de nieuwe unreal/crytek engines ga dat ding het niet lang trekken. Zou ook geen laptop kopen als ik van u was tenzij het echt niet anders kan. Voor dat geld bouwt ge 2 gamemachines...
:wtf: heb je eigenlijk wel de moeite gedaan om te kijken welke graka er in die xps zit?

Jedi M.S.

Legacy Member
En zou die XPS 5 jaar meegaan als je tevreden bent met 'medium' graphics ?

boostah

Legacy Member
met low graphics en lagere res is da te doen, maar zoals xps met 1920*1200 tja als je die res al trekt met alles medium nu in een beetje zwaar spel zou me al verwonderen

Jedi M.S.

Legacy Member
boostah zei:
met low graphics en lagere res is da te doen, maar zoals xps met 1920*1200 tja als je die res al trekt met alles medium nu in een beetje zwaar spel zou me al verwonderen
Ahja das juist khad dat over het hoofd gezien.
Het klopt toch dat als ge niet in de native resolutie van een TFT scherm werkt, het beeld op niks trekt rigth ?

Sander H

Legacy Member
op niks trekken is veel gezegd zu :s

akkoord voor stilstaand beeld, maar bij spellekes maakt da zoveel nie uit
ik heb een scherm met resolutie 1680*1050 en met een R9600PRO kan ik die resolutie natuurlijk ook nie gebruiken bij spellekes, eigenlijk merk ik der nie veel van alsk de native resolutie nie gebruik
alsk die anders instel in windows als werkresolutie, trekt het beeld idd op nix meer, onduidelijke tekst enzo

over hoe lang die pc zou meegaan: zeker enkele jaren, eigenlijk even lang als een 7900GTX in een desktop zou meegaan, logisch gezien?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan