Archief - Logitech® G7 Laser Cordless Mouse

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ZyphO

Legacy Member
Is het een goede muis om mee te werken ???

Zijn die 2 oplaadbare baterijen handig en gaan ze lang genoeg mee..

want normaal ben ik niet voor draadloze muizen door de aa batterijen altijd.

Maar nu die muis zelf oplaadbare batterijen heeft vroeg ik me af of het een aanrader is van muis

BMW lover

Legacy Member
het schijnt als je op de hoogste dpi waarde speelt u batterijen maar een paar uur meegaan.
trouwens ik zou kiezen voor 1tje met draad als je niet wilt gekloot zitten met die batterijen

edit: mss de G5 van logitech of de razer copperhead beide hebben 2000dpi lazer maar de razer heeft 1ms respons ipv 2ms bij de G5

Davion

Legacy Member
En dat verschil merk je heus niet BMW lover.
Als die muis u aanstaat koopte ze, ze zijn zekers goed, kheb hier de MX700 en ben er ook zeer tevreden over, kheb wel na bijna 2 jaar nu de batterijen van de muis vervangen, omdat ze maar 2 dagen meer meegingen (zware gebruiker), kheb er onmiddelijk fotocamerabatterijen ingestoken (2500mAh) en werkt nu al 3 dagen perfect.

DjNeo

Legacy Member
ik heb zelf een lasermuis en die is supergoe.
lasermuizen zijn scherper in het bewegen en op die muis is er dan zo'n lampje die je zegt wanneer je batterij op is. je kan ook van op afstand je pc bedienen en je hoeft geen muismat te hebben want ze werken op alle ondergronden.

Davion

Legacy Member
@DjNeo:
- Das bullshit, met een goede ondergrond zijn optische muizen zeker even nauwkeurig hoor, als je scheel schiet in een fps met een optische gade met een lasermuis niet beter zijn.
- Mijn Optische (MX700) zegt dat ook wanneer zijn batterijen plat zijn.
- Ik kan ook op een afstand van mijn PC werken.
- Mijn optische werkt ook op alle ondergronden.

Lashknife

Legacy Member
Davion zei:
- Mijn optische werkt ook op alle ondergronden.
try glanzend bureaublad ;) maar ik snap uw point :p

ikzelf prefereer met draad omdat ik het gewicht van een wireless mouse veel te zwaar vind.

ComputerVISTA

Legacy Member
Idd @ davion: Heb altijd met mijn toch wel heelgoeie razer op men bureau gewerkt en 't is nu sinds vandaag toch wel een verschil van dag en nacht met een QPAD eronder (niet dat ik die aanraad hoor just een vb. van een muismatje)

Nu komt zen precisie en 1600DPI pas echt tot zen recht.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan