..::SubZero::..
Legacy Member
Hallo allemaal,
Ik heb plannen om een nieuwe muis aan te kopen.
Het is hoofdzakelijk voor gebruik op de laptop maar ik gebruik die eigenlijk meer als desktop pc. Ook game ik af en toe wel eens.
Mijn oog is gevallen op de MX1000.
Ik heb gehoord dat de MX1000 problemen heeft als hij via USB wordt aangesloten. Nu op mijn laptop heb ik namelijk geen PS/2 ingang dus hoop ik dat hij goed zou kunnen werken hierop? Heeft er iemand ervaring met deze muis (aangesloten via usb) en hoe werkt deze?
Of is er misschien een andere aanrader qua muis? Ik zou liefst niet boven de prijs van de MX1000 willen gaan (+/-70€)
Alvast bedankt.
Ik heb plannen om een nieuwe muis aan te kopen.
Het is hoofdzakelijk voor gebruik op de laptop maar ik gebruik die eigenlijk meer als desktop pc. Ook game ik af en toe wel eens.
Mijn oog is gevallen op de MX1000.
Ik heb gehoord dat de MX1000 problemen heeft als hij via USB wordt aangesloten. Nu op mijn laptop heb ik namelijk geen PS/2 ingang dus hoop ik dat hij goed zou kunnen werken hierop? Heeft er iemand ervaring met deze muis (aangesloten via usb) en hoe werkt deze?
Of is er misschien een andere aanrader qua muis? Ik zou liefst niet boven de prijs van de MX1000 willen gaan (+/-70€)
Alvast bedankt.

)
. sindsdien heb ik G5 en deze is zalig (en ge moet ze niet opladen) 


)