enZiiime
Legacy Member
stimpy13 zei:zeker 4 kapotte in nog geen 2 maand , geluk da mijne pc nog in garantie was , dan hebben ze er een maxtor ingestoken , maakt mss wa meer lawaai maar ze doet tog al minstens 3 jaar dienst
4 kapotte seagates dus
?Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
stimpy13 zei:zeker 4 kapotte in nog geen 2 maand , geluk da mijne pc nog in garantie was , dan hebben ze er een maxtor ingestoken , maakt mss wa meer lawaai maar ze doet tog al minstens 3 jaar dienst
?T€RM!N4T0R zei:Hij heeft het zelfs niet eens over ne Seagate met 8MB cache. :ironic:
Mr_Anderson zei:4 kapotte seagates dus?
Neen, toch niet.TekkaBlade zei:Zijn HD vergelijking was dan ook idioot... Het ene extreme tegen het andere.
T€RM!N4T0R zei:Neen, toch niet.
Hij vergelijkt 2 HD's van ongeveer dezelfde prijs. Komt daarbij dat het prestatieverschil voor hem zo goed als niets uitmaakt.
In jouw ogen mss idioot. Big surprise.
metaphore zei:Dus in principe kies ik gewoon voor het goedkoopste omdat ze bij mij quasi zelfde prestatie geven en geluid is nie zo belangrijk voor mij, muziek komt daar meestal toch boven ^^
Brolpaq zei:Raptor koop je voor de snelheid. Niet voor de stilte en de opslagruimte.

Zazzoo zei:Akkoord, maar mag ze daarom kraken? Indien je mij een tip kan geven om dit te verhelpen, feel free to do so![]()
Mr_Anderson zei:4 kapotte seagates dus?
zolang het maar deftig werkt