Archief - met een beetje help van mijn vrienden...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

krikke den 1ste

Legacy Member
Hallo,
Naar goede 2-jaarlijkse gewoonte zou ik graag een nieuw pc-ke inéén laten steken, en ik had graag opnieuw beroep gedaan op jullie diensten om me hierbij te helpen.
Van mijn bestaande systeem kan ik enkel de brander houden...
Ik zal dus een behuizing met voeding, moederbord, processor met koeler, geheugen (minstens 1Gig) , Sata schijfje van een 200Gig, en een grafische kaart (PCI express zal wel het beste zijn zeker...) moeten aankopen.
Het budget is een 1100 euro.
De Pc wordt voornamelijk gebruikt om op te gamen.
Graag had ik een goede prijs/kwaliteit samenstelling bijéén gekregen...
Alvast bedankt voor de hulp :applause:

TekkaBlade

Legacy Member
MSI K8N Neo4-F Nforce4 socket 939 € 79,00
Gskill 2 x 1Gb DDR PC3200 CL3 (F1-3200PHU2-2GBNT) € 176,00
Seagate 200Gb SATAII 3.0 Gb/S 7200rpm 8mb € 89,00
XFX 7900GT 256mb DDR3 Extreme Edition TV-out/DVI PCI-express € 333,00
AMD box Athlon64 3800+ X2 Dual Core socket 939 € 312,00
LC Power 550W Super Silent 12cm fan Black Edition Revision 2 € 39,00
Thermaltake Soprano zilver met window zonder voeding € 80,00

Totaal van 1.108 euro

prijzen van jaha.Be

vinnieman

Legacy Member
alleen de LC- power 550 Watt met 14 cm fan...

Zal stiller draaien voor een paar euro's ;)

Voor de rest ist bon!

TekkaBlade

Legacy Member
vinnieman zei:
alleen de LC- power 550 Watt met 14 cm fan...

Zal stiller draaien voor een paar euro's ;)

Voor de rest ist bon!

Ik zou die ook nemen maar ik zit al 8 ( !!! ) euro boven z'n budget :p

mocht ge die pc samenstellen in duitsland zoude der een 4400+ voor kunnen krijgen denk ik...

Cryp

Legacy Member
Neem geen XFX maar een ander merk XFX betaalde meer merk
De ASUS EN7900GT PCI-EXPRESS Geforce 7900GT 256Mb DDR3, TV-out,... €314,00
die is even goe ma ze kost wel 19€ minder

LaCucaracha

Legacy Member
neen, die xfx is in factory overclocked:)---> extreme edition

Cryp

Legacy Member
nja das ook het geld ni waar
die clock kunde makkelijk zelf hale dus :p

TekkaBlade

Legacy Member
Cryp zei:
nja das ook het geld ni waar
die clock kunde makkelijk zelf hale dus :p

Een persoon die z'n volledige pc laat samenstellen op het forum zal hoogstwaarschijnlijk niet graag overclocken :)

neomitochondria

Legacy Member
tja als hij dan wil overclocken zal hij hoogstwss, die xfx wel hoger kunnen clocken he, blijft hetzelfde he

Davion

Legacy Member
Das nie waar ze, de meeste XFX XXX zitten al vrij dicht tegen hun max.

neomitochondria

Legacy Member
Davion zei:
Das nie waar ze, de meeste XFX XXX zitten al vrij dicht tegen hun max.

ja zoals de mijne:sad: , maar heb al vele andere mensen gezien die hem nog veel hoger krijgen, gewoon een kwestie van geluk. maar bij die XFX ben je wel zeker van je overclock.

krikke den 1ste

Legacy Member
Ik niet overclocken? Hoe kom je daar bij...:D
Alvast bedankt mannen...
Ik zit er niet echt mee om tot in Duitsland eens te bollen om een pc te kopen, maar in mijn omgeving hadden er verschillende kameraden kleine problemen met hun nieuw systeem, die meestal in garantie opgelost werden... als ik die pech heb, en telkens naar onze oosterburen moet rijden...
De meeste componenten vind ik in een winkel hier in de buurt weer (omgeving Mechelen; Tones, Forcom, Comtechnology...), enkel het geheugen... Er blijkt nogal wat verschil van specificaties voor zowat dezelfde prijs te zijn... Gentbrugge is niet onmiddellijk bij de deur voor mij...
Als jullie eens zin hebben om bij hogervernoemde het geheugen te evalueren...:applause:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan