Archief - MP3 oortjes + splitter

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[TFT]Poky

Legacy Member
was da nu voor zever ik heb ier al zonder overdrijven 5 paar aangevraagd, ge moet da gewoon via site doen en dan krijgt ge die gratis en voor niets opgestuurd.

En ipod zacht? Hangt af van u oortjes hoor en van u mp3 file, in het begin staat ipod volume laag maar verhoog het volume van u mp3 liedjes is met mp3 gain ofzo....

As ik da ier vol openzet met mijn Sony fontopia ex 81 oortjes heb ik hoofdpijn na 10 min.

En Apple service is echt wel goed, wat anderen hier ook durven beweren :s, waarschijnlijk nooit gebruikt gemaakt van hun klantendienst dan

gStar

Legacy Member
moet je dan iets tekenen bij ontvangst ? Want zit nog op school , ben ni altijd thuis om pakket te ontvangen dan

_Picasso_

Legacy Member
Ik heb niet de volledige post doorgelezen maar ik wil even het 1 en ander duidelijk maken.
De Apple Service is tot nu toe de beste in de computerbussiness en dat wordt zelfs door Microsoft beaamt.
Maar dus effe on-topic als je iPodoortjes nog binnen garantie vallen, heb je 3 mogelijkheden.
1/ Je gaat naar een AppleShop en die geven je bij het tonen van garantiepapieren (en soms vragen ze ook de oude oortjes) een nieuw paar zonder veel problemen
2/ Je belt de iPodservice en die zullen als het mogelijk is onmiddellijk een nieuw paar brengen (hoewel ik er niet volledig zeker van ben dat dat nu nog mogelijk is voor een simpel paar oortjes want er werd nogal van geprofiteerd)
3/ Je stuurt via de site, en die sturen dat dan op met de post

Bij alle mogelijkheden moet je wss wel een garantiepapier kunnen voorleggen, wat logisch is voor meer informatie check www.apple.be

Trouwens andere oortjes op je iPod aansluiten geeft slechtere kwaliteit en die gaan veel sneller stuk

MVG,
Pica

PapaGanz

Legacy Member
Dan komt er gewoon (bij een iPod zelf is dit) iemand van de koeriersdienst je oud product ophalen, en dan krijg je later je nieuwe oortjes.

_Picasso_

Legacy Member
Ja maar is dat voor gewone oortjes ook, voor een laptop en iPod en dergelijke ben ik daar zeker van maar gewone oortjes.
Dat zou de kosten dat ze maken dan toch echt wel in de hoogte draaien, natuurlijk ja service is wat telt he.

Feignasse

Legacy Member
_Picasso_ zei:
Trouwens andere oortjes op je iPod aansluiten geeft slechtere kwaliteit en die gaan veel sneller stuk

Maar natuurlijk :ironic:

Volgens mij sturen die iPods subliminaal propaganda door, ik zie geen andere verklaring voor het absurde fanboygedrag van sommige gebruikers :sop:

Jezeke

Legacy Member
ksnap nie waarom iedereen zijn geluid altij zo hard wil kunnen zetten, das echt slecht voor uw oren, ik zet mijn volume nooit meer op maximum, ik hoor veel slechter dan vroeger doorda ik da altij op maximum zette, en ik had nog nie eens ne ipod, die gaan nog harder dan mijne,

denk toch nog maar is na voor ge uw volume op max zet

Lo$eR

Legacy Member
_Picasso_ zei:
Trouwens andere oortjes op je iPod aansluiten geeft slechtere kwaliteit en die gaan veel sneller stuk

MVG,
Pica
je hebt al veel fanboyistische uitspraken gedaan maar deze is toch het meest belachelijke dak ooit gezien heb

_Picasso_

Legacy Member
Ik denk dat ik ga zwijgen, vanaf dat ik iets zeg wordt ik afgebroken.
Ik ben geen "fanboy", ik geef mijn mening en probeer mensen raad te geven wat de bedoeling is van een forum.
Ik werk ook met een Windows, ik ken ook de andere mogelijkheden.
Maar ik heb een paar oortjes van ergens, redelijk goedkoop 15 euro ofzo op men iPod aangesloten en ik heb er maar 4 maand ofzo met gedaan, hoewel ik met iPodoortjes nu al 2 jaar doe, dus ik veronderstel dat dat aan het slecht contact met de iPod ligt ofzo want ik ken nog mensen die datzelfde probleem hebben maar enfin ja

Lo$eR

Legacy Member
_Picasso_ zei:
Ik denk dat ik ga zwijgen, vanaf dat ik iets zeg wordt ik afgebroken.
Ik ben geen "fanboy", ik geef mijn mening en probeer mensen raad te geven wat de bedoeling is van een forum.
Ik werk ook met een Windows, ik ken ook de andere mogelijkheden.
Maar ik heb een paar oortjes van ergens, redelijk goedkoop 15 euro ofzo op men iPod aangesloten en ik heb er maar 4 maand ofzo met gedaan, hoewel ik met iPodoortjes nu al 2 jaar doe, dus ik veronderstel dat dat aan het slecht contact met de iPod ligt ofzo want ik ken nog mensen die datzelfde probleem hebben maar enfin ja

Trouwens andere oortjes op je iPod aansluiten geeft slechtere kwaliteit en die gaan veel sneller stuk
dis is gewoon zever he. het is gewoon feit dat oortjes van ipod zijn heel slecht lees eender welke review 9/10 zegt gebruik andere oortjes...
ik heb het ook getest me paar oortjes van 2 en 3 jaar oud en verschil is enorm groot

PapaGanz

Legacy Member
_Picasso_ zei:
Ik denk dat ik ga zwijgen, vanaf dat ik iets zeg wordt ik afgebroken.
Ik ben geen "fanboy", ik geef mijn mening en probeer mensen raad te geven wat de bedoeling is van een forum.
Ik werk ook met een Windows, ik ken ook de andere mogelijkheden.
Maar ik heb een paar oortjes van ergens, redelijk goedkoop 15 euro ofzo op men iPod aangesloten en ik heb er maar 4 maand ofzo met gedaan, hoewel ik met iPodoortjes nu al 2 jaar doe, dus ik veronderstel dat dat aan het slecht contact met de iPod ligt ofzo want ik ken nog mensen die datzelfde probleem hebben maar enfin ja

-_-; misschien omdat het slechte oortjes zijn?

gravendelver

Legacy Member
_Picasso_ zei:
Ik denk dat ik ga zwijgen, vanaf dat ik iets zeg wordt ik afgebroken.
Ik ben geen "fanboy", ik geef mijn mening en probeer mensen raad te geven wat de bedoeling is van een forum.
Ik werk ook met een Windows, ik ken ook de andere mogelijkheden.
Maar ik heb een paar oortjes van ergens, redelijk goedkoop 15 euro ofzo op men iPod aangesloten en ik heb er maar 4 maand ofzo met gedaan, hoewel ik met iPodoortjes nu al 2 jaar doe, dus ik veronderstel dat dat aan het slecht contact met de iPod ligt ofzo want ik ken nog mensen die datzelfde probleem hebben maar enfin ja

zet het uit uw hoofd, dit is niet mogelijk ;)

Feignasse

Legacy Member
_Picasso_ zei:
Ik denk dat ik ga zwijgen, vanaf dat ik iets zeg wordt ik afgebroken.
Ik ben geen "fanboy", ik geef mijn mening en probeer mensen raad te geven wat de bedoeling is van een forum.

Je geeft je mening op basis van een eenmalige ervaring met goedkope oortjes en dan ben je verbaasd over de kritiek die je over je heen krijgt?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan