Archief - mp3 player

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

buzzy123

Legacy Member
http://www.samsung.com/Products/Digi...YP_U1XBXAA.asp

ik ben geïnteresseerd in deze MP3 speler, en zou die willen kopen.
nu is mijn vraag: hoeveel denk je dat deze ongeveer kost/ op zou mogen kosten. (kwestie dat ik me niet laat oplichten) zelf ken ik daar maar weinig van...

en ook nog een vraagje: je kunt hem opladen op je usb poort van je pc,
maar moet je pc daar dan ook voor aanliggen?
en 2) wordt je MP3 speler zelf dan opgeladen zo, of is het toch nog met een batterijtje, die zo wordt opgeladen?

dank alvast!

Jense777

Legacy Member
- dode link
- 1) ik denk dat je PC moet aanstaan
- 2) hier thuis heeft mijn broer een iPOD Shuffle (zo'n kleintje). Daar zit geen batterij in (of toch geen merkbare).

NielsParedis

Legacy Member
buzzy123 zei:
http://www.samsung.com/Products/Digi...YP_U1XBXAA.asp

ik ben geïnteresseerd in deze MP3 speler, en zou die willen kopen.
nu is mijn vraag: hoeveel denk je dat deze ongeveer kost/ op zou mogen kosten. (kwestie dat ik me niet laat oplichten) zelf ken ik daar maar weinig van...

en ook nog een vraagje: je kunt hem opladen op je usb poort van je pc,
maar moet je pc daar dan ook voor aanliggen?
en 2) wordt je MP3 speler zelf dan opgeladen zo, of is het toch nog met een batterijtje, die zo wordt opgeladen?

dank alvast!

512Mb iets rond de 99€.

Ik denk dat je deze speler bedoelt http://www.samsung.com/be-nl/products/digitalaudioplayers/yeppplayers/yp_u1x.asp

Je pc moet aanstaan om te kunnen opladen.Deze werkt met een ingebouwde batterij dus je hoeft er geen in te steken.Daarom is ze ook zo klein.

buzzy123

Legacy Member

Jense777

Legacy Member
buzzy123 zei:
hoeveel € zou dat mogen kosten, denken jullie?
Voor +/- 150 EUR moet die zeker te vinden zijn.

EDIT: trouwens, ik kan die MP3 speler nergens vinden op een winkel-site, enkel de 512 MB en 1 GB versies.

buzzy123

Legacy Member
Jense777 zei:
Voor +/- 150 EUR moet die zeker te vinden zijn.

EDIT: trouwens, ik kan die MP3 speler nergens vinden op een winkel-site, enkel de 512 MB en 1 GB versies.


dan doe ik een zeer goed koopje neem ik aan, aangezien ik er via een leverancier kan aan geraken voor 86,44 € , voor de 2 giga versie :)

NielsParedis

Legacy Member
buzzy123 zei:
nee het was deze dus niet, wel degene hier netboven die ik net de werkende link van heb gepost :p

is 2 giga!
hoeveel € zou dat mogen kosten, denken jullie?

dat is dezelfde enkel is mijn uitleg in het nederlands en die van jou int engels :p.

2Gb denk ik dat nog niet verkrijgbaar is.En als je eentje van 2Gb wil kopen zou ik nog even wachten omdat deze nu nog relatief duur zijn.1Gb kostte een jaar gelden ook nog 300€ nu nog niet de helft :)

finn

Legacy Member
Als da ding al 150 euro kost, ben je beter met een ipod nano.
Ben je meer mé en weegt ook heel weinig. En tevens ook flash zeker?
Iriver h10 is ook het overwegen waard, t'nadeel is dan't geen flash is, maar los van dat is het een betere mp3 speler. En is ook erg klein, weegt iet ofwa meer maar toch duidelijk minder dan zo een ipod 30 gb.

Als je dan toch iets soortgelijks als die samsung daar wilt, is een philips sa 177 ook wel heel leuk en ziet er beter uit. Creative ligt regelmatig ook voordelig in mediamarkt.
Wil je topkwaliteit, Iriver checken, maar betaal je iet meer dan creative en dergelijke merken.

NielsParedis

Legacy Member
finn zei:
Als da ding al 150 euro kost, ben je beter met een ipod nano.
Ben je meer mé en weegt ook heel weinig. En tevens ook flash zeker?
Iriver h10 is ook het overwegen waard, t'nadeel is dan't geen flash is, maar los van dat is het een betere mp3 speler. En is ook erg klein, weegt iet ofwa meer maar toch duidelijk minder dan zo een ipod 30 gb.

Als je dan toch iets soortgelijks als die samsung daar wilt, is een philips sa 177 ook wel heel leuk en ziet er beter uit. Creative ligt regelmatig ook voordelig in mediamarkt.
Wil je topkwaliteit, Iriver checken, maar betaal je iet meer dan creative en dergelijke merken.

iaudio en mpio mogen ook zeker meedoen..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan