Als ge ze echt ne goeie grote muismat wilt zou ik voor qpad gaan ik heb die ook, ik heb hem nu al 1 jaar en half en nog geen problemen mee gehad.
Mijn mx 500 gaat er perfect op.
Deze qpad is wel redelijk duur maar als je echt fps games speelt in clan verband zou ik hem kopen