Archief - Muis+Muismat+HDD

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PJDK

Legacy Member
Ik ben van plan om me een nieuwe muis te kopen en had de G5 in gedachten. Verder twijfel ik nog als het handig is er een muismat bij te kopen. Welke zijn anders aanraders voor max €30?

Tot slot nog een vraagje over een harde schijf. Ik zou een willen met 200 à 250 gig, maar het mag geen sata zijn. op mijn moederbord zie ik enkel IDE. Dus dan moet ik een ata harde schijf nemen zeker?

Alvast Bedankt;
Pierke

Spector

Legacy Member
Muis: G5 is zeker goed of de Razer Diamond muizen zijn ook zeer goed.
Muismat: hang er vanaf of ge nen die hard gamer zijt :) voor mij steekt da niet nauw anderzijds een steelpad is goed voor de rest kennek er nie veel van
HDD: moetek nie op antwoorden. Davion heeft u het antwoord gegeven

JackF

Legacy Member
Muizen : Logitech G5 of Razer Copperhead
Mousepads : Steelpad, fUnc, Qpad, Everglide
HDD : WD of Seagate ( voorkeur naar Seagate omwille van 5 jaar garantie)

n0sTRa

Legacy Member
Dunno hoe het tegenwoordig gaat in 'game' land maar 'k heb vroeger een 3 tal jaar op deftig niveau gespeeld met een optische muis zonder muis mat, dus daar zou ik nu geen 30euro voor geven. De enen bureau is mss wel beter dan de ander maar das eigen ondervinding.

Dan voor uw hdd's, je kan dus max 4 ide apperaten op uw mobo kwijt (vb.: 1*dvdrom + 1*dvdrw + 2xhdd) anders moet ge ofwel een externe hdd kopen of wel een ata of sata controller waar ge naar gelang zen prijs een aantal hdd's op kwijt kan. Seagate & western digital hebben degelijke hdd's, maxtor is ook niet slecht maar ik heb er in de tijd enkele stuk gehad dus vertrouwen is wat weg.

MaTraK

Legacy Member
Had ook de G5 in gedachten, maar heb vorige week de MX518 (optisch), Qpad midsense en Qpad glidz gekocht.
Van deze combinatie enorm tevreden, en nog best betaalbaar...

Psychodweep

Legacy Member
Als ge Hitachi kunt vinden, dan neemt ge best zo 1. Ma meestal gaat ge WD moeten nemen, want Seagate is ook minder gemakkelijk te vinden.

uni1313

Legacy Member
Voor mij is de beste muismat een zwarte icemat => www.icemat.com
Gemaakt uit glas, dus slijt niet af (in tegenstelling tot de meeste kunststoffen matten die na een jaar al slijtage kunnen vertonen).

Mijn advies is koop een mat die uit glas of metaal gemaakt is, deze kosten misschien meer maar zullen zeer lang mee gaan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan