Archief - Navigatiesysteem

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Freekje

Legacy Member
Hallo ,

Ik ben opzoek naar een navigatiesysteem waar buite het gewone gebruik ook nog plaats is voor een aantal liedjes.
Budget ligt rond de 700euro.
Zelf had ik men oog laten vallen op een AVIC-S1 van pioneer.

LeSec

Legacy Member
Koopte u dan beter geen PDA met bijhorende benodigheden
Die pioneer is wel goed in GPS enzo, ma njah daar blijft het danwel bij terwijl ge voor 700 euro al een enorm goed systeem hebt + PDA

www.pdashop.be

Nadeel is dage dan wel met wat extra kabels en apparaten zit majah... Bluetooth is iets ferm handig ;)

Kheb me ook zopas een hx2790 besteld + TomTom setje, het scherm is ook 3.5" (dus evengroot als die van de pioneer) enfin ja, tis wat afwegen hé, ik heb me de PDA genomen omdat ik die ook goed kan gebruiken voor mijn afspraken bij te houden en alles te sync'en met mijn pc..., ma alsge van design houdt en ge wilt alles gewoon in 1 compact toestel is die Pioneer misschien beter qua concept, alhoewel er volgens mij nog betere alternatieven bestaan, sony heeft er ook, TomTom zelf natuurlijk ook, Navman, etc... op pdashop.be vinde al wa voorbeelden..

Mee

Legacy Member
Als ge er €700 aan wilt geven: TomTom Go 910, hoewel den 710 zo goed als even goed is.

Ik zou gewoon het hele gamma van TomTom bekijken en dan uwe keuze daaruit maken (ofdat ge Bluetooth nodig hebt of nie, een harde schijf of liever SD-kaartjes,...).

edit: de Sony's die ze op www.pdashop.be aanbieden zijn blijkboor ook heel goeie machientjes.

En als ge nen PDA met GPS wilt hebben zoekt ge best naar iet van Mio (zoals de A701 (eigenlijk ne gsm), A201,..), maar dan wel met TomTom software erop (de MioMap software is echt een pak minder dan die van TomTom). Zo nen PDA is natuurlijk net iets minder gebruiksvriendelijk dan nen standalone-GPS, maar ge kunt er wel veeeel meer mee doen...
Zorg er ook voor dat uw GPS-toestel een SiRFstar III GPS-ontvanger heeft zodat ge heel goeie GPS-ontvangst krijgt.

R-evolution™'

Legacy Member
best neem je toch een pda voor het zelfde geld meestal beter/mooier scherm en duizend keer meer mogenlijkheden .

Lan

Legacy Member
Voor 700€ kan je makkelijk gaan voor een VGA PDA (met 640x480 pixels) wat 4x zo veel pixels is dan een gewone PDA of vast GPS toestel.

Vb. Dell X51V + Seidio carkit 4850 met ingebouwde SIRF III

orez

Legacy Member
@Mee

Voor als em muziek wilt --> TomTom GO 910 Hé ...

Op de 710 zie ik u geen liekes afspelen...

+ 910 heeft meteen alle nodige kaarten installed, zonder nog extra kosten, bluetooth, iPod aansluit mogelijkheden... etc... :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan