Als ge er €700 aan wilt geven: TomTom Go 910, hoewel den 710 zo goed als even goed is.
Ik zou gewoon het hele gamma van TomTom bekijken en dan uwe keuze daaruit maken (ofdat ge Bluetooth nodig hebt of nie, een harde schijf of liever SD-kaartjes,...).
edit: de Sony's die ze op
www.pdashop.be aanbieden zijn blijkboor ook heel goeie machientjes.
En als ge nen PDA met GPS wilt hebben zoekt ge best naar iet van Mio (zoals de A701 (eigenlijk ne gsm), A201,..), maar dan wel met TomTom software erop (de MioMap software is echt een pak minder dan die van TomTom). Zo nen PDA is natuurlijk net iets minder gebruiksvriendelijk dan nen standalone-GPS, maar ge kunt er wel veeeel meer mee doen...
Zorg er ook voor dat uw GPS-toestel een SiRFstar III GPS-ontvanger heeft zodat ge heel goeie GPS-ontvangst krijgt.