Archief - nieuw beeldscherm

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stijn89

Legacy Member
llo

ik ben dus van plan om een nieuw scherm te kope, aangezien mijn crt begint te verslijten.
Het scherm mag niet al te duur zijn. mijn oog was op deze gevallen.
http://www.loveno.be/product/9941

Ik weet niet of het goed is. Is voor gewoon computerwerk, en soms wat games.

of als jullie andere keuzes hebben in de prijsklasse van 250-350 ??

kweet et, tis ni zoveel. mja

kb3n

Legacy Member
940BF(19inch) 361,78 € en 740BF(17inch) 243,57 €. Hier in belgië redelijk duur tegenover een winkel in duitsland www.hardwareversand.de --> zeer goedkoop
Prijsverschil tegenover winkels in belgië is ongeveer 100€ op 17inch en 30€ op 19inch als je ze dus laat leveren vanuit duitsland heb je nog altijd winst. Verzendingskosten is 17€ dacht ik dus zeker de moeite als je van plan bent de 740BF te kopen.

dendaak

Legacy Member
samsung930BF = 19inch een moddeletje terug van de 940BF en niet slecht.

stormsman

Legacy Member
Samsung 940BW 4ms Widescreen € 299.01 @ forcom
Aan zijn eerste keus van scherm veronderstel ik dat hij widescreen wilt.

Stijn89

Legacy Member
liefst eigelijk ja
maar dus beter voor zo een samsung kijken dan voor die acer ?

a232610

Legacy Member
Ja, imo is Samsung vet veel beter dan Acer (vooral reactietijden)

Stijn89

Legacy Member
wat is eigelijk het beste, widescreen of gewoon. widescreen lijkt wel vet. maar gaat da soms geen probs geven bij games geen widescreen resolutie instelling hebben? alle ken er ni veel van

Yank

Legacy Member
@a23...: 8ms is zeker genoeg hoor, 'k heb die Acer hier voor m'n neus staan en nog nooit last gehad van ghosting in games

OT: ik vind widescreen aangenaam om mee te werken. Maar als games het helemaal niet ondersteunen dan is het wat uitgerokken, dat is soms wat ambetant. Voor de meeste games (zeker de nieuwere) is er wel een manier om breedbeeld te krijgen, zie http://www.widescreengamingforum.com/
Sommige (duurdere) schermen hebben een ook een optie om te wisselen tussen een 4:3 verhouding (met zwarte balken aan de zijkant) en 16:10 (volledig beeld).

PS: zelfde scherm staan aan 219€ bij alternate.nl, da's 70€ (of zo'n 25%) goedkoper: http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?artno=V3LA99&

boostah

Legacy Member
a232610 zei:
Ja, imo is Samsung vet veel beter dan Acer (vooral reactietijden)

ja en reactie tijd is echt wel alles hoor

sjeez alsof der een kat het verschil tussen 2ms of 4 ms ziet

RealFlub

Legacy Member
een kat niet, wel een arend :P, maar dat doet er niet ter zake.

minder dan 16ms ziet geen mens, of toch heel weinig mensen.

slash

Legacy Member
RealRoot zei:
een kat niet, wel een arend :P, maar dat doet er niet ter zake.

minder dan 16ms ziet geen mens, of toch heel weinig mensen.

maak daar maar 20ms van
mijn scherm is 20ms en niks ghosting ofzo (is trouwens ook een acer)

boostah

Legacy Member
RealRoot zei:
een kat niet, wel een arend :P, maar dat doet er niet ter zake.

minder dan 16ms ziet geen mens, of toch heel weinig mensen.

hoest een kat ziet da juist beter :p (ziet meer beeldjes per second enzovandiedingen)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan