vergeet nie da die G15 alleen in qwerty is .. ( of in frans azerty)
dus geen azerty lijk we ier gewoon zijn
En de x-530 is verre van draadloos

. Heb ier ook zo ene staan in combo met X-FI xtreme-music kaart , Heel content van
maar als ge gene muziek fan zijn zijt ist serieuse overkill