Archief - Nieuw Keyboard (Lichtgevend)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cooly

Legacy Member
Hallo,

Ik zoek een degelijk toetsenbord met lichtgevende toetsen,vooral voor te gamen en internetten.
Liefst met draad en comfortabel.
Eerst was mn oog gevallen op de Logitech G15,
Maar is mij wat te duur enzo,ik zoek iets eenvoudigers,maar vooral goedkoper.
En blijkbaar is die G15 ook niet te verkrijgen in azerty.

Grtz.

nickskeeuh

Legacy Member
ik heb mij zo een bord van revoltec gekocht,en da licht was al na 1 week kapot :doh:
das gewoon brol :x

cooly

Legacy Member
Ziet er op dat kleine dingske niet slecht uit maar 'tis maar klein fotoke :P
Iemand daar ervaring mee met die Case-Master Keyboard Silver Blue Light,of de zwarte versie?

Daar vrees ik ook voor dat die goedkopere dingskes rap kapot gaan.

Dragon Racing

Legacy Member
Deze zijn niet zo slecht. Het licht kan je ook uitschakelen.

Had er 2 gekocht voor mij (1 voor een projectje en 1 voor m'n schoonbroer)

M'n schoonbroer is er tevreden over.

Diegene die ik voor mij gekocht had is een zwarte versie. Deze is ongebruikt en nog in de verpakking.

Mogelijk doe ik die weg wegens niet doorgaan van projectje.

Dayofdead

Legacy Member
Zoals ik zeg, als je achteraan op het keyboard kijkt bij Casemaster, zie je dat het in dezelfde fabriek wordt gemaakt als keyboards van Logitech.
Zelfde kwaliteit, maar je betaalt de naam niet van Logitech :)

cooly

Legacy Member
Dayofdead zei:
Zoals ik zeg, als je achteraan op het keyboard kijkt bij Casemaster, zie je dat het in dezelfde fabriek wordt gemaakt als keyboards van Logitech.
Zelfde kwaliteit, maar je betaalt de naam niet van Logitech :)
Hmm,ok dan,zal mij zo eentje kopen :)
Twijfel alleen nog tss zwart of zilver :p
Btw,dat toetsenbord ziet dat er zo een beetje uit:http://www.extrasoft.be/jpg/ART0029598.jpg ?

cooly

Legacy Member
Heb nu zo een keyb gekocht,
Moet die toetsjes alleen nog wat gewoon worden maar tis een goed keyb.
Alleen die backlight,die blijft bij mij altijd branden,zelfs als is pc uit ofzo,is er geen manier om die af te zetten,zonder kabel te moeten uitttrekken?

|XcW|

Legacy Member
Die zal wel op USB steken. Maar ik denk dat er nog een jumper bij hem opstaat?

cooly

Legacy Member
Het is ps/2 :s
en waar staat er een jumper?
Mijn muis op usb gaat wel uit als pc uitstaat.
Zal es zien of er geen jumper kan verzet worden voor ps/2 power.

Heb het al opgelost,heb een jumper voor wake-on ps/2 verzet en nu is de ps/2 stroom af als pc afstaat,
toch bedankt

Z!zz3r

Legacy Member
Kan je wat info geven over het keyboard ivm kwaliteit etc. ?
Want ik ben vanplan ook zo één te kopen.

Ovidius

Legacy Member
Razor brengt binnenkort ook een nieuwe keyboard uit. ( Tarantula )
Neem maar eens een kijkje op de site. .

zert

Legacy Member
Ovidius zei:
Razor brengt binnenkort ook een nieuwe keyboard uit. ( Tarantula )
Neem maar eens een kijkje op de site. .
hoeveel zal dat niet gaan kosten :ironic:

ho_Ot

Legacy Member
'K heb een eluminX keyboard. Dat heeft wel €100 gekost, maar na 2j werkt het licht nog altijd...
Het is simpel, aangenaam (enkel zoemt het een beetje)

iLx.l3thal

Legacy Member
ik heb zo'n casemaster toetsenbord, wel goed, heb het noh niet zo lang, dys nu maar hopen dat het lang genoeg meegaat
wel 1 nadeel, als dat blauw licht aanstaat kunt ge u lettersnie meer deftig zien :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan