NielsParedis
Legacy Member
Hoi,
Wij hadden een camera in nederland aangekocht.Deze was verzekerd tegen verlies en diefstal.Nu is deze verloren geraakt maar hebben we nog altijd geen terug gehad.
Nu wil ons ma nog een camera kopen voor in de zomer totdat onze camera terug komt.
Wat raden jullie mij aan?
Onze eerste camera was een sony.Het model weet ik niet meer.Maar deze krijgen we normaal gezien nog terug.
De camera moet gemakkelijk in gebruik zijn,plug and play en fatsoenlijke foto's kunnen trekken.De camera moet geheugenopslag van memorystick hebben.
En de prijs moet redelijk zijn.
Voor de rest geen specifieke eisen.
Waar kan ik deze het beste aankopen?
alvast bedankt.
grtz
Wij hadden een camera in nederland aangekocht.Deze was verzekerd tegen verlies en diefstal.Nu is deze verloren geraakt maar hebben we nog altijd geen terug gehad.
Nu wil ons ma nog een camera kopen voor in de zomer totdat onze camera terug komt.
Wat raden jullie mij aan?
Onze eerste camera was een sony.Het model weet ik niet meer.Maar deze krijgen we normaal gezien nog terug.
De camera moet gemakkelijk in gebruik zijn,plug and play en fatsoenlijke foto's kunnen trekken.De camera moet geheugenopslag van memorystick hebben.
En de prijs moet redelijk zijn.
Voor de rest geen specifieke eisen.
Waar kan ik deze het beste aankopen?
alvast bedankt.
grtz

