Archief - nieuwe game pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

3lb4rt0

Legacy Member
Een vriend van mij wilt een nieuwe computer kopen en zou graag jullie mening eens hebben over het systeem en of het mss beter kan voor minder geld (max 2500 euro)

thermaltake shark full tower aluminum black case series va7000bwa 129 eur
sparkle geforce 7900 gtx 512 mb gddr3 pci-e 599 euro
asus a8n-sli premium 165 eur
hercules gamesurround fortissimo 4 39 eur
floppy 9 eur
plextor px-750a 75 eur
western digital 250g sata 102 eur
corsair value select memory 1024 2* 186 eur
amd athlon 64 x2 4800+ 689 eur
zalman cnps7000b 39 eur
hiper hpu-4k580 109 eur

2141 alles in totaal

graag jullie mening

3l b4rt0

Davion

Legacy Member
kzou een 7900GT pakken, met een MSI K8N Neo4-FI of een ASUS A8N-E Deluxe, (en die Fortessimmo 3 laten vallen) als DVDRW een BenQ DW-1650 en een X2 4400+ processor en een Arctic Freezer 64 PRO koeler, of als hij nog ff kan wachten, een Conroe systeem.

Dolph Shaft

Legacy Member
* CPU lijkt me wat overkill. Als je een X2 4400+ voor € 478 kan dit ook geen bottleneck meer vormen voor uw systeem.
* Waarom sli mobo? asus a8n-e pci-e trekt die boel evengoed voor € 90
* graka is zeer goed

boostah

Legacy Member
kzou zeggen wacht een week of twee, de 7900 gtx gaat droppen naar 400 euro, de 7900gt naar 240 a 250 (om ati zijn 1900gt te counteren)

Mette2

Legacy Member
boostah zei:
kzou zeggen wacht een week of twee, de 7900 gtx gaat droppen naar 400 euro, de 7900gt naar 240 a 250 (om ati zijn 1900gt te counteren)

Mooi, bron?

-Timo-

Legacy Member
boostah zei:
kzou zeggen wacht een week of twee, de 7900 gtx gaat droppen naar 400 euro, de 7900gt naar 240 a 250 (om ati zijn 1900gt te counteren)
Daar geloof ik niet veel van ze :s

L@Rs

Legacy Member
zal wss droppen naar 450/480 ofzo
maar niet 400
Gt dropt ook idd :)

en ge zijt goed zot als ge die gtx voor 599€ koopt, das gewoon veel te veel

mythe

Legacy Member
Weer is een overkill system.
Das gewoon geld weggeven om de makers een plezier te doen zeker?

Koop u 1500 DDR ram en je hebt al voldoende.
7900GTX is overkill, een 7900GT is al voldoende.
4800+ is ook overkill. En je bent als je toch wilt uitgeven beter te w8en op conroe van Intell pentium zoals Davion zegt.

Als je niet zo hoog mikt kan je veel goedkoper geraken.
Pak telkens het 2de beste en je bespaart 500 euro uit volgens mij. Met die 500 euro kan je dan upgrades doen als het nodig is.

boostah

Legacy Member
Mette2 zei:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/25738980#25738980

en ik kan u erbij zeggen, die heeft het 95% wel bij het rechte eind + hij is ati fanboy eigenlijk

had he ergens anders ook al gevonden, maar dan met prijzen die 10 dollar hoger waren, maar vindt ie niet direct
probleem in belgie is wel nog altijd dat de prijsverlagingen op zich laten wachten (kijk naar x800xt bleef 400 euro, in nederland al 230 euro toen, enigste die snel aanpast is naar mijn mening jaha)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan