Archief - Nieuwe grafische kaart

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

koendg

Legacy Member
x1900gt meer futureproof, hdr + aa, iets goedkoper, ati... Daardoor ga ik twijfelen :p, overclocken vind ik voor die paar fps meer niet de moeite, enkel als ik niet meer op medium settings kan spelen natuurlijk :p. En ja te warm... desnoods andere cooler en ik heb toch genoeg airflow... Dusja :) daarom twijfel ik, maar je hebt gelijk dat de 7900gt sneller is in bijna alle huidige games..

solix

Legacy Member
Kijk ook eens in andere winkels hé, daar zal je waarschijnlijk 7900gt vinden die minder kosten.

LaCucaracha

Legacy Member
ik heb onlangs een 1800xt 256mb gekocht bij alternate.de
229€,voor die prijs is er nix beters te vinden
pakt dat je er met verzendingskosten 240€ voor betaalt:)

boostah

Legacy Member
koendg zei:
x1900gt meer futureproof, hdr + aa, iets goedkoper, ati... Daardoor ga ik twijfelen :p, overclocken vind ik voor die paar fps meer niet de moeite, enkel als ik niet meer op medium settings kan spelen natuurlijk :p. En ja te warm... desnoods andere cooler en ik heb toch genoeg airflow... Dusja :) daarom twijfel ik, maar je hebt gelijk dat de 7900gt sneller is in bijna alle huidige games..

voor die hdr+AA moede het ni doen, daarvoor is die te traag, futureproof, tja ze zeggen da ma hoe kunde da nu weten (only future will tell, alhoewel ze het meestal juist hebben)

kzou zeggen baseer u op de game dat je gaat spelen tussen ati en nvid (doom, quake, is nvid, source, oblivion cod is ati)

en zoals diene hierboven zegt, een x1800xt presteerd nog altijd beter dan de x1900gt (hoewel deze laatste meer shaders heeft)

Lon$daLe

Legacy Member
kheb 2 letters en 2 cijfers die je futureproof idee kapot doen barsten...

DX 10

boostah

Legacy Member
Lon$daLe zei:
kheb 2 letters en 2 cijfers die je futureproof idee kapot doen barsten...

DX 10

en 1 engine om u te ambeteren: unreal 3, toch nog dx9 en zeer zwaar op shaders leunend

futureproof is relatief he :p

Lon$daLe

Legacy Member
boostah zei:
en 1 engine om u te ambeteren: unreal 3, toch nog dx9 en zeer zwaar op shaders leunend

futureproof is relatief he :p
heel relatief , knoem future dan ook een hele omschakeling ( zie far cry op dx 10 ) en niet 10% meer beauty door een paar extra shaders ( zie unreal 3 )

:p

Beasstt

Legacy Member
:offtopic: kheb mijn volgende keus al gemaakt wel duur maar kgen den 7950 GX2 me 1 gig ram pakke en da doe ik voor unreal 3 kwil da direct in high spelen hoop ik tog :)
ma dus moet'k ook de rest update.

boostah

Legacy Member
shadowman zei:
:offtopic: kheb mijn volgende keus al gemaakt wel duur maar kgen den 7950 GX2 me 1 gig ram pakke en da doe ik voor unreal 3 kwil da direct in high spelen hoop ik tog :)
ma dus moet'k ook de rest update.

hopen da de code dan goe geschreven is, anders komde ni toe met 1 gig ram (zie battlefield 2, naart schijnt crappy code waardoor 2 gig nodig is, daarentegen hl2 welke slechts zelfs op 512 kan draaien door goeie code, maar dan is het spel weer picky op ram :p)

Beasstt

Legacy Member
en men denkt dan dat ik die 7950 GX2 op mijn huidige config ga zetten. mensen kzen ni stom op da gebiet ze kweet dat ik andere mobo moet hebben + andere cpu + meer geheugen da komt er allemaal bij. en ik zeg deze mededeling omdat ze over de unreal 3 engine begonnen en dus ni voor deze persoon zijn topic van te stoefen he kijk ik ga een 7950 GX2 halen.

PineMangoes

Legacy Member
shadowman zei:
en men denkt dan dat ik die 7950 GX2 op mijn huidige config ga zetten. mensen kzen ni stom op da gebiet ze kweet dat ik andere mobo moet hebben + andere cpu + meer geheugen da komt er allemaal bij. en ik zeg deze mededeling omdat ze over de unreal 3 engine begonnen en dus ni voor deze persoon zijn topic van te stoefen he kijk ik ga een 7950 GX2 halen.


nofi :p

Beasstt

Legacy Member
Davion zei:
Dan interesseert ons het ook niet of ge geholpen word of niet.

kheb geen help nodig this mijnen topic ni. ma ik vertel een mededeling en ik krijg iedereen op mijn dak. :sad: en begint men over leestekens te zaagen.
ik tijp nu zo wrm moet men dan commentaar erover geven.

BMW lover

Legacy Member
wat ben jij een lastig kind
de topicstarter wil kiezen uit 3 grafische kaarten die tot 300€ gaan en jij begint plots over een grafische kaart dat jij gaat kopen die om en bij de 600€ kost
hiermee help je de topicstarter aan ge kanten vooruit integendeel je zet gewoon de topic op zijn kop.

Ik zou voor de 7900GT gaan zoals sommigen hier al hebben vermeld is deze sneller en het grote deel van FPS games. Maar voor welk type games is het precies? mss kan je op de benchmarkes van jou genre kijken welke kaart de beste is.

koendg

Legacy Member
Ik speel vooral graag fps games en soms een race game of sport. Strategie en
RPG - MMORPG is niet echt iets voor mij, dus shooters interesseren me het meest :). Zoals COD2, Fear, medal of honor, half life 2, fifa.....
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan