Archief - nieuwe gsm

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sluysen

Legacy Member
ik ben dus op zoek naar een nieuwe gsm, kostprijs <120€
ik ben niet echt thuis in het wereldje dus daarom post ik het hier ff...
de enige vereiste is, dat hij dichtklapt...

en hoeveel zou ik nog terugkrijgen voor een Siemens c60 met een tamelijk grote krak in het scherm en de andere gebruikssporen (slijtage van covertje dus)

keN ^

Legacy Member
der staat nu ne LG voor 99€ te koop, en da is ne clamshell met ineens camera'ke. Lg is één van de beste merken van't moment (hoort bij samsung), en zeker ne veilige koop. Zeker geen Nokia, die trekke op niks bij low-midpriced gsm

eniac

Legacy Member
keN ^ zei:
der staat nu ne LG voor 99€ te koop, en da is ne clamshell met ineens camera'ke. Lg is één van de beste merken van't moment (hoort bij samsung), en zeker ne veilige koop. Zeker geen Nokia, die trekke op niks bij low-midpriced gsm

Uhh... ja...

Mijn 6021 is 1 van de degelijkste GSM's die ik ooit in m'n handen gehad heb. Zeggen dat hij "op niks trekt" is gewoon zwaar fout. Goed, bij de concurrentie heb je (iets) meer features voor dezelfde prijs, maar toen ik hem kocht vergeleek ik hem even met de SE T630 en die was pakken trager.
Uitstekende connectiviteit, uitstekende batterijduur, vlot in werking en goede software suite.

Heb toen ook reviews gelezen over een LG die vergelijkbaar was in prijs, en echt goed kwam die er niet bepaald uit.

KoeKaTsJoE

Legacy Member
Nokia 3120 (opvolger 3100)

Ik heb de 3100 en ben er echt tevreden van. kheb die dure snufkes allemaal ni echt nodig.

pluspunten:
-prijs
-helder scherm
-typt zeer goed
-batterij gaat lang mee
-kalender (vind ik belangrijk)

minpunten:
-begint traag te worden als er veel berichten in het geheugen staan (ik spreek van 50 ofzo)
-wekker die ik elke dag moet instellen

edit: 20&#8364; korting bij aankoop nieuwe gsm voor je c60?

sluysen

Legacy Member
murrey zei:
als ik nu ene zou kopen is zo ne Motorola RAZR V3

120 max
ma enige vereiste is gwn eentje dat dichtklapt, want die c60 komt altijd uit vergrendeling en zend dan sms'jes in m' broekzak enzo.. (geldverspilling dus)

sluysen

Legacy Member
Motorola V220
is dat een goeie gsm?
ik heb wel gelezen dat hij geen intern geheugen heeft, maar wel mp3 modus
hoe werkt dat dan?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan