Archief - Nieuwe HD

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GenesisX

Legacy Member
Ik moet binnenkort (enkele dagen) een nieuwe hd hebben en 'k heb ondertussen al twee leverbare HD's gevonden (inclusief verzendingskosten).

@Tones - €170
MAXTOR External 250GB USB 2.0 Personal Storage 310
http://www.tones.be/shop_product.php?idx=101681

@Forcom - €174,90
Toshiba 320Gb Extern 7200rpm 8Mb Cache USB2.0
http://www.forcom.be/express/index.php?page=productdetails&aid=2440

Welke van de twee zou de beste keuze zijn? Wel jammer dat ze allebei 15€ vragen om te verzenden. Zo duur :x En ik ben toch meer te vinden voor die 320Gb, maar heeft iemand ervaring met deze en is dat een goede HD?

Als je eventueel nog een voorstel zou hebben in dezelfde prijsklasse (+-158€, of goedkoper :p) en ongeveer dezelfde aantal gb, laat het me dan weten :)

Davion

Legacy Member
Dat zijn Externe schijven hé!
Ik zou nen ICY BOX kopen met een WD 320GB schijf in.

GenesisX

Legacy Member
Ja kweet dat et externe schijven zijn.. FF vergeten te vermelden.

En ik kom goedkoper uit met een externe hd dan met een interne met een enclosure :x

GenesisX

Legacy Member
En nog 15€ verzendingskosten :s

Zou het niet beter zijn om SATA te nemen of blijft da 't zelfde?

GenesisX

Legacy Member
De prijzen van een externe HD en de interne hd's met enclosure blijven gelijk als je er de verzendingskosten bijtelt. Ik heb voor de zelfde prijs die 320Gig Toshiba i.p.v. de 300Gig Maxtor. :s

GenesisX

Legacy Member
Zelfde gedacht als ik :p

Woensdag eerst en vooral in de lokale winkel gaan kijken en als ze daar geen goeie hebben, bestellen. :)

GenesisX

Legacy Member
Heb de Maxtor Personal Storage 3100 300gb gekocht in de Carrefour :p

Jammer dat ik er nu pas slechte reviews over lees... :\ En is het normaal dat da blijft aanliggen als je pc uit is? Waarschijnlijk wel... maar da blijft zoemen en zo ambetant 's nachts :o

Davion

Legacy Member
Is daar geen knopke aan?!
Ook nie slim eigenlijk, ze moette toch weten dat een HD 24/7 aanlaten niet echt goed is.

GenesisX

Legacy Member
@RealRoot - Dus nie de pries uittrekken, ma da pries die aan de hd zit? :p 'k Dacht ooit eens gelezen te hebben dat dit slecht kon zijn fzo. Omdat je stroom aftapt van het net, maar die nergens naartoe kan...

@Davion - Geen knopje :\
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan