Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

sash1m1 zei:ooit al is van een icemat gehoort dat is gemaakt van jawel GLAS en de g5 werkt daar van geen kanten mee
klik
cooly zei:Maar dan is de vraag weer wie gebruikt een laptop om te gamen met een G5 muis.
Ik had het over de G5desert storm zei:ik heb wel een laptop met een MX518 (zie sig)...
cooly zei:Ik had het over de G5
valkeneers zei:laten we het simpel houden...is de G5 de meerprijs waard tegenover de MX518, JA of NEE?
en waarom wel/niet?
![]()
desert storm zei:die G5 is geldverspilling, de MX518 ligt immers even goed in de hand, heeft een duimknop meer en heeft een knop om tussen toepassingen te wisselen. en zeg nu zelf, wie gebruikt er ooit die gewichtjes? :ironic:
sash1m1 zei:zo kunde eeuwig doorgaan
mx518
+goedkoper
+tweede mijsknop
-werkt niet overal
-minder precies
G5
+preciezer
+gewichtjes (wat ik betwijfel dat ge gaat gebruiken)
-werkt niet overal
-maar 1 duimknop
-duurder
en die 2000dpi gaat ge echt nie gebruiken IMO
ik heb mijn MX518 is op 1600dpi gezet en ik moest mijn muis 1 cm bewegen en ik zat aan de andere kant van mijn bureaublad (ja ik heb gemeten)
en zou niemeer zonder kunnen


valkeneers zei:dan is mijn vraag...al ooit met een G5 gewerkt?en daarmee niet effe vastgehad...echt gewerkt.