Archief - Nieuwe PC boxen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jeronnim0

Legacy Member
Ik zou graag nieuwe boxen willen

Prijs MAX. 150 Euro

Belgische winkels only

Geef ook jullie ervaringen met deze sets

2.1 het liefst mag ook 5.1 maar deftige vind je niet voor deze prijs denk ik.

Greetz

Dj_K!nkY

Legacy Member
Logitech Z-2300/2.1 200W THX (143€ bij wallabie lokeren)
THX gekeurd, dus da wil toch al iets zeggen he, en ook kwa vermogen al redelijk!

Mr. M

Legacy Member
Dj_K!nkY zei:
Logitech Z-2300/2.1 200W THX (143€ bij wallabie lokeren)
THX gekeurd, dus da wil toch al iets zeggen he, en ook kwa vermogen al redelijk!
om eerlijk te zijn wilt da ni veel zeggen ;)

Dj_K!nkY

Legacy Member
Mr. M zei:
om eerlijk te zijn wilt da ni veel zeggen ;)
Ja, voor muziek te luisteren nie, maar als ge naar een filmke kijkt geeft da toch wel wa verschil in kwaliteit hoor. (kweet het, echt veel zalt nie zijn, ma kom, tis mooi meegenomen he ;))

Dakantochnie

Legacy Member
Dj_K!nkY zei:
Ja, voor muziek te luisteren nie, maar als ge naar een filmke kijkt geeft da toch wel wa verschil in kwaliteit hoor. (kweet het, echt veel zalt nie zijn, ma kom, tis mooi meegenomen he ;))
Da's niet waar. THX is gewoon een naam die je kan kopen. Als je wil kan je zelfs een vaatwasser uitbrengen met THX erop, als je maar genoeg afdokt. :)

Mr. M

Legacy Member
dakantochnie zei:
Da's niet waar. THX is gewoon een naam die je kan kopen. Als je wil kan je zelfs een vaatwasser uitbrengen met THX erop, als je maar genoeg afdokt. :)
tis dus da wa ik bedoel

en ja, ik heb ook boxen waar "THX" opstaat (logitech Z5400) ma ik weet ook goe genoeg dat da puur commerce is

Mr. M

Legacy Member
mja imo "blaast" die subwoofer veel te veel ja
die blaast zelfs als er mensen zitte te spreken ...

Mette2

Legacy Member
Tis maar wat je graag hebt he, als je ne blazer wilt => Z-2300

Mr. M

Legacy Member
ma waarom zou al u film/muziek overstemt moete zijn met donderende bass
nu ja, idd als ge da graag hebt :p

tis ni da het echt slecht is ofzo he, ma de bass bij deze set is gewoon ongeballanceerd tov het andere geluid

apa

Legacy Member
dakantochnie zei:
Da's niet waar. THX is gewoon een naam die je kan kopen. Als je wil kan je zelfs een vaatwasser uitbrengen met THX erop, als je maar genoeg afdokt. :)
Je kan het wel kopen, maar er zijn toch een aantal regels aan verbonden hoor. Voor home-systemen heb je 2 standaarden:
Hoewel het tegendeel beweerd wordt, bepalen beide standaarden voornamelijk enkel het geluidsvermogen dat uit een systeem moet komen...

De bekendheid van THX komt echter uit de cinema-wereld waar THX strengere (kwaliteit)eisen oplegt aan het geluidsysteem...

Mr. M

Legacy Member
Mette2 zei:
kan je toch allemaal afregelen met een equalizer
natuurlijk kunt ge da bijregelen, maar zelfs als ik de bass bijna op zen minste zet vind ik nog altijd da da zo is :), en anders hebt ge precies niks

tis zowa alles of niks :)

Dakantochnie

Legacy Member
Mette2 zei:
beste 2.1 op de markt en gekocht voor 150€.
Nee da's niet waar.
Dat hij voor een jaar of twee knalt dat het geen naam heeft is dan weer wel waar.

ComputerVISTA

Legacy Member
dakantochnie zei:
Nee da's niet waar.
Dat hij voor een jaar of twee knalt dat het geen naam heeft is dan weer wel waar.


IDD, en beste bestaat niet in audio.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan