Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
om eerlijk te zijn wilt da ni veel zeggenDj_K!nkY zei:Logitech Z-2300/2.1 200W THX (143€ bij wallabie lokeren)
THX gekeurd, dus da wil toch al iets zeggen he, en ook kwa vermogen al redelijk!

Ja, voor muziek te luisteren nie, maar als ge naar een filmke kijkt geeft da toch wel wa verschil in kwaliteit hoor. (kweet het, echt veel zalt nie zijn, ma kom, tis mooi meegenomen heMr. M zei:om eerlijk te zijn wilt da ni veel zeggen![]()
)Da's niet waar. THX is gewoon een naam die je kan kopen. Als je wil kan je zelfs een vaatwasser uitbrengen met THX erop, als je maar genoeg afdokt.Dj_K!nkY zei:Ja, voor muziek te luisteren nie, maar als ge naar een filmke kijkt geeft da toch wel wa verschil in kwaliteit hoor. (kweet het, echt veel zalt nie zijn, ma kom, tis mooi meegenomen he)

tis dus da wa ik bedoeldakantochnie zei:Da's niet waar. THX is gewoon een naam die je kan kopen. Als je wil kan je zelfs een vaatwasser uitbrengen met THX erop, als je maar genoeg afdokt.![]()
Je kan het wel kopen, maar er zijn toch een aantal regels aan verbonden hoor. Voor home-systemen heb je 2 standaarden:dakantochnie zei:Da's niet waar. THX is gewoon een naam die je kan kopen. Als je wil kan je zelfs een vaatwasser uitbrengen met THX erop, als je maar genoeg afdokt.![]()
natuurlijk kunt ge da bijregelen, maar zelfs als ik de bass bijna op zen minste zet vind ik nog altijd da da zo isMette2 zei:kan je toch allemaal afregelen met een equalizer
, en anders hebt ge precies niks
Nee da's niet waar.Mette2 zei:beste 2.1 op de markt en gekocht voor 150€.
dakantochnie zei:Nee da's niet waar.
Dat hij voor een jaar of twee knalt dat het geen naam heeft is dan weer wel waar.

