Archief - Nieuwe PC (Gaming + Photoshop)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TrsH

Legacy Member
joa111 zei:
Processor(en)
intel i5 750 intel core
Geheugen
6 GB corsair dominator
Harde schijf/schijven
500 GB samsung
Beeldkaart(en)
point of view Nvidia GTX 480

wat een verouderde setup :rofl:

TrsH

Legacy Member
joa111 zei:
ja idd, :D ik ga binnenkort updaten naar de lga 2011 chipset

maar ik weet dat mijn systeem oud is :D

dat je zelf met een verouderde setup zit daar kan ik inkomen, niet edereen kan zich ieder jaar een nieuwe PC veroorloven wat ook niet wil zeggen dat uw setup niet meer meekan.

maar een verouderde setup aanbieden aan iemand die nieuw materiaal wil is erover :P

joa_111

Legacy Member
TrsH zei:
dat je zelf met een verouderde setup zit daar kan ik inkomen, niet edereen kan zich ieder jaar een nieuwe PC veroorloven wat ook niet wil zeggen dat uw setup niet meer meekan.

maar een verouderde setup aanbieden aan iemand die nieuw materiaal wil is erover :P

ma moet ik nu voor de 2de keer zeggen dat ik gewoon wilde tonen dat mijn systeem perfect games en ps5 draait, het was totaal nie men bedoeling om hem, mijn systeem te laten kopen, gewoon om te tonen wat een minimum vereiste is!

duidelijk?

flyingdutchman

Legacy Member
joa111 zei:
ma moet ik nu voor de 2de keer zeggen dat ik gewoon wilde tonen dat mijn systeem perfect games en ps5 draait, het was totaal nie men bedoeling om hem, mijn systeem te laten kopen, gewoon om te tonen wat een minimum vereiste is!

duidelijk?
Nee, jij snapt het niet.

Als iedereen hier maar een beetje zijn setup gaat posten wordt het een klerezooi, al helemaal als die setup kant noch wal raakt met de wensen van de TS.

Lijkt me vanzelfsprekend dat je oftewel actief meewerkt met het helpen van de TS oftewel niets post. Of moet ik mijn setup ook overal gaan posten? Hij draait immers PS5 PERFECT!!11!
Als je zo graag aan the internets wilt showen hoe geweldig je computer wel niet is, dan kun je daar je signature voor gebruiken.

joa_111

Legacy Member
flyingdutchman zei:
Nee, jij snapt het niet.

Als iedereen hier maar een beetje zijn setup gaat posten wordt het een klerezooi, al helemaal als die setup kant noch wal raakt met de wensen van de TS.

Lijkt me vanzelfsprekend dat je oftewel actief meewerkt met het helpen van de TS oftewel niets post. Of moet ik mijn setup ook overal gaan posten? Hij draait immers PS5 PERFECT!!11!

ga dat zeggen op 4gamers, alof ik tegen een muur praat!

TrsH

Legacy Member
joa111 zei:
ma moet ik nu voor de 2de keer zeggen dat ik gewoon wilde tonen dat mijn systeem perfect games en ps5 draait, het was totaal nie men bedoeling om hem, mijn systeem te laten kopen, gewoon om te tonen wat een minimum vereiste is!

duidelijk?


rustig ventje rustig, precies uw relatine vergeten te nemen?

lees mijn laatste post eens deftig en zie de smileys....
was ten eerste totaal niet aanvallend bedoeld en ten tweede als ik het aanvallend wilde laten overkomen ging ik iets gepost hebben in de aard van...



blijf met uw onwetende advies uit serieuze topics waar ge niets van kent, voor hetzelfde geld had die kerel direct uw setup gekocht op azerty of dergelijke en zat hij daar met een middeleeuwse setup die op geen kloten meer trekt.

zie je het verschil?

DUIDELIJK?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan