Dat is een ATX mobo in een (µ)ATX case, dat past 100% zeker wel

.
Wel kijken dat je de gaten van ATX gebruikt, niet die van µATX.
En vergeet zeker niet eerst je spacers in je case te draaien en dan pas je mobo (zie boekje case), anders ga je alles er weer uit moeten schroeven (ik heb het bij men laatste pc 3 keer moeten opnieuw doen omdat ik steeds 1 of 2 spacers vergeten was, was wat gehaast

).
En nu een speciale functie, men kadt kan aan twee kanten open. Dus makkelijk om een koler te installen
Ook, maar das in eerste instantie vooral om uw kabels weg te werken, daarom ook dat je je hdd's via die kant moet aansluiten.
Wat deftige cablemanagement doet wonderen voor de orde vanbinnen.