azertyalex
Legacy Member
Ja, heb ik net gedaan, toch bedankt 
is hetgene wat laurievl aanbeveelt nu goed of niet want als ik de reactie van mdgf lees is het niet de 6950 1GB maar de 6950 2GB die hier getest word
"Ik heb geen idee hoe zwaar bf3 is/gaat worden, en omdat ik zelf zelden games speel moet ik voor bfbc2 afgaan op gpu reviews dus voor een 6950:
http://www.guru3d.com/article/radeon-6950-6970-review/22
50fps met een zwakkere cpu op 1900x1200 met serieuze aa/af en alles max, geen enkel probleem dus."
als ik hem in elkaar steek kan ik dat normaal gezien met mijn oom doen, die deed dat vroeger ook en gamede op cod2 enzo, redelijk grappig als je een veertig jarige man ventjes ziet afknallen op de computer (IK HEB ER NIETS TEGEN, LAAT DAT DUIDELIJK ZIJN!).
is er iets dat ik zeker moet weten? Als ik deze samenstelling koop, heb ik dan alle kabels enzo? ik heb eens een computer in elkaar gestoken maar dan stonden de drivers erop, dus letterlijk gewoon componenten op juiste plaats, en kabeltjes conecteren... en dan klaar in het stopcontact en hij werkte, man ik was blij
nu zou ik begot niet weten hoe ik dan die drivers erop moet zetten, graag wat tips
en oja, kan ik dan de 2500k niet overklocken met "mijn" mobo
ik heb ook nog een andere samenstelling, zeg me als hij goed is:
http://azerty.nl/winkelmandje/winke...t[225309]=1&product[241545]=1&product[7505]=1
hallo ???

is hetgene wat laurievl aanbeveelt nu goed of niet want als ik de reactie van mdgf lees is het niet de 6950 1GB maar de 6950 2GB die hier getest word
"Ik heb geen idee hoe zwaar bf3 is/gaat worden, en omdat ik zelf zelden games speel moet ik voor bfbc2 afgaan op gpu reviews dus voor een 6950:
http://www.guru3d.com/article/radeon-6950-6970-review/22
50fps met een zwakkere cpu op 1900x1200 met serieuze aa/af en alles max, geen enkel probleem dus."
als ik hem in elkaar steek kan ik dat normaal gezien met mijn oom doen, die deed dat vroeger ook en gamede op cod2 enzo, redelijk grappig als je een veertig jarige man ventjes ziet afknallen op de computer (IK HEB ER NIETS TEGEN, LAAT DAT DUIDELIJK ZIJN!).
is er iets dat ik zeker moet weten? Als ik deze samenstelling koop, heb ik dan alle kabels enzo? ik heb eens een computer in elkaar gestoken maar dan stonden de drivers erop, dus letterlijk gewoon componenten op juiste plaats, en kabeltjes conecteren... en dan klaar in het stopcontact en hij werkte, man ik was blij

nu zou ik begot niet weten hoe ik dan die drivers erop moet zetten, graag wat tips

en oja, kan ik dan de 2500k niet overklocken met "mijn" mobo
ik heb ook nog een andere samenstelling, zeg me als hij goed is:
http://azerty.nl/winkelmandje/winke...t[225309]=1&product[241545]=1&product[7505]=1
hallo ???
(niet zo een zwaar spel volgens mij want heeft er totaal geen moeite mee 