JackF
Legacy Member
Het moederbord is goed behalve de lawaaierige Northbridge fan dan. Het moederbord ondersteund enkel DDR zoals alle andere huidige AMD moederborden. Het verschil in het geheugen zit hem in het type chips er op het geheugen zitten. De USU2 is een betere overclocker dan de PHU2 vandaar het verschil in prijs. Ben je geen overclocker pak dan het gewone geheugen

