Archief - Nieuwe PC

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RealFlub

Legacy Member
we zeggen niet dat asus slecht is , maar asus heeft problemen met een luide chipsetkoeling. die kleine fan die erop staat, haalt gemakkelijk 6000 toeren..
maar deze ondersteund crossfire.. je hebt goedkopere moederborden die evenveel functies hebben. (zonder crossfire welliswaar)

Davion

Legacy Member
Kzou zeker dat MSI mobo pakken ze, is zeer goed.
Voor de rest goede config lijkt me zo.

Slaxz

Legacy Member
RealRoot zei:
we zeggen niet dat asus slecht is , maar asus heeft problemen met een luide chipsetkoeling. die kleine fan die erop staat, haalt gemakkelijk 6000 toeren..
maar deze ondersteund crossfire.. je hebt goedkopere moederborden die evenveel functies hebben. (zonder crossfire welliswaar)
dude wat doet dat hier terzake :doh:
de ASUS A8R32-MVP Deluxe is volledig PASSIEF gekoeld dus met chipsetfannekes gaat ge geen probleem hebben.

ik zou gewoon bij dit systeem blijven
AMD Athlon64 X2 3800+ 64bit Boxed Sckt939
ARCTIC Freezer 64 PRO AMD Koeler
ASUS A8R32-MVP Deluxe
ASUS EAX1900XTX 2DHTV 512MB DDR3 PCI Express


Wijzigingen:
550Watt LC power voeding voor €50 bij jaha.be is een aanrader
neem wat goedkoper valueram, bv Kingston value
neem een harddisk van WD, Seagate, Hitachi, samsung

Deletos

Legacy Member
ik zou dan deze hdd nemen : WESTERN DIGITAL 250GB-KS 16MB SATA300 7200RPM

de ram zou ik het liefst van ocz hebben, is mss wel wat duur maarja

ik wil enkel die voeding van hiper omdat je de stroomkabels kan loskoppelen
momenteel heb ik een voeding van enermax (431W)
welke voedingen zijn er dan aan te raden met stroomkabels dat je kan loskoppelen?

deze spreekt me wel aan : http://www.enermax.com.tw/english/product_Display1.asp?PrID=5

solix

Legacy Member
~D3L3T3~ zei:
ik wil enkel die voeding van hiper omdat je de stroomkabels kan loskoppelen
momenteel heb ik een voeding van enermax (431W)
welke voedingen zijn er dan aan te raden met stroomkabels dat je kan loskoppelen?

De tagan easycon serie of ocz ModStream :) (en antec heeft er ook als ik mij niet vergis :unsure: )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan