Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
large zei:ma ter is nog nuie veel bekend over die kaart?
boostah zei:3 van de 4 spellekes is ati de baas, in BF 2 niet
gij doet altijd alsof nvidia 30 fps heeft in allesDavion zei:Ma komaan, Gij doet zo net alsof Steam Games 30fps meer hebben, das ook neit het geval hé. idem voor BF en CoD, das toch wat overdreven zen, ze hebben allemaal hun optimized games, maar imo koopte een kaart omwille van de features/prijs etc...

(Dit slaagde dus neer op nVidia)Davion zei:idem voor BF en CoD