Archief - nokia 770

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

AccuCore

Legacy Member
hello!
ben op zoek naar een nieuw GADGET ;)
men oog viel op een psp....ingebouwde wifi/surfen/filmkes zien....da klinkt wel CAVA helaas ben ik niet echt een gamer!
dus dan maar op zoek naar iets anders(een psp maar dan ni vor spellen op te spelen dus :p )
heb ook al een pda gehad dus da is ook al afgezaagd!
nu viel men oog gisteren op de nokia 770(http://europe.nokia.com/nokia/0,1522,,00.html?orig=/770) hmmm
da ziet er wel STRAK uit! mogelijkheden zijn echt SUPER draaid linux....
allee kortom DEES IS HET....alhoewel.....
ik ben op zoek naar andere modellen en andere merken die ook zoiets in hun assortiment hebben! iemand een idee?
iemand mss die die 770 heeft? en ervaringen wil delen?
allee ik hoor het wel

gegroet!

coap

Legacy Member
ik weet dat microsoft binnekort ga komen met een model en het beste is dat je daar voor wacht denk ik .
maar u stoefen staat me niet aan

AccuCore

Legacy Member
coap zei:
ik weet dat microsoft binnekort ga komen met een model en het beste is dat je daar voor wacht denk ik .
maar u stoefen staat me niet aan
en heeft dat toestel van microsoft al een naam?
je hebt het toch niet over die tablet pc he?
want die zou niet veel speciaals zijn!

stoefen?
awel als u da ni aanstaat dan staat uw jaloezie mij ook niet aan!

AccuCore

Legacy Member
hystrix zei:
Dit vind ik ook wel een zalig toestel : link
mja das idd wel een BOM van een toestel...helaas valt die prijs tegen he! 800euro vinnek teveel!
e nda van microsoft? heb der overlaatst op canvas een preview van gezien en die is echt de moeite ni!
maar gaan er nog is wa achter zoeken!

R-evolution™'

Legacy Member
Men nonkel heeft die gehad . die heeft em na minder dan 2 weke alweer weg gedaan . Da was de irritantse dat em ooit gehad had zij em .
Als ge iet wil da filmpkes kan zien , surfen , msn , .....
Ga dan voor een pda . iets in de aard van qtek 9100 of hp ipas 6340 .
Met een pda op windows mobile kan je zowiezo veel meer dan met die nokia .
als ge meer info wilt over pda of gebruikerservaring pm me ma :p

AccuCore

Legacy Member
heb zelf een asus pda gehad!(de A716 als ik me niet vergis!)
eigenlijk willek trug eene...maar ik zie gewoon op tegen de prijzen van iets dat mij aanstaat!
ik zit dan direct aan de 600€ grens! en zonder al teveel moeite er over!
ik zal wel zien!

en heeft u nonkel die nokia gehad?

R-evolution™'

Legacy Member
ja die heeft die gehad . en 600 euro voor een pda ...
Zeg is wa ge allemaal wilt in die pda ?

AccuCore

Legacy Member
wat ik verwacht van een pda?
wifi
bluetooth
VLOT filmkes kunnen afspelen tegen een relatief hoge resolutie(screen maxed! en dan nog full screen in de breedte van het scherm)
een snel processorke hebben
gebruiksvriendelijk zijn
mogelijk heid bieden om zoveel mogelijk soorten van memory kaarten te ondersteunen(dit om easy files uit te wisselen met maten)

kortom.....eigenlijk....ne pc in zakformaat!(ik weet dat da ni haalbaar is maar ik blijf gewoon zoeken!)

R-evolution™'

Legacy Member
Incl gsm functie ?
Indien niet ...
Is dat mogelijk .
Ik kijk regelmatig dvd's op men pda . Men pda ondersteund mini sd , sd en CF kaartjes . Ik gebruik soms gps via bluetooth , ik wissel regelmatig bestanden uit met onze pa (ook pda) .
Men pa heeft usb host functie wat heel interesant is . Externe hdd eraan hange bv is geen probleem . En als je een deftige media player hebt (geen mediaplayer mobile van microsoft dus .!) kan je alle video / muziek formaten afspelen die je met je pc ook afspeelt .
De dvd's die ik bekijk staan meestal op mijn computer en speel ik dus af via netwerk ....

Mogelijkheden zijn vrijwel onbeperkt .
Maar zeg is wa ge zou willen doen .
Surfen , dvd's , msn , mp3 ... als da alles is heb ge nie echt een zware pda nodig en kom je ruimschoots toe met 600 euro

AccuCore

Legacy Member
gsm functie is alles behalve prioriteit! heb een goede gsm en een pda als gsm vind ik nogal GROOT en LOG!
welk type pda heb jij? en uw pa?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan