Archief - nvidia= xfx ati= ???

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

AccuCore

Legacy Member
ellow!
ben stillaan op zoek naar een nieuwe graka!
nu sttekt dien xfx 7900gtx xxx men ogen uit!
maar heb er wel paar vraagjes bij:
-overclocken deze kaartjes nog een beetje deftig?
is xfx een degelijk merk?(probs me garantie? )
is de overstap tussen een x850xtpe en een 7900gtx de moeite(als da is zal het zeker zo zijn met de xxx versie he :p)
is het de moeite een xxx te kopen? of kannek beter de gewoone gtx kopen en zelf zover overclocken?


welk merk doet hetzelfde met ati kaarten?(extreme standaard overclock???)

Davion

Legacy Member
- Da kunde nooit weten
- Is zeker degelijk
- Zeker.
- Persoonlijk vind ik de XXX zijn geld niet waard, maar dat moet ge voor u eigen uitmaken.

HIS overklokt wel wat ATi kaartjes, maar das minder extreem, vrij veilig nog.

SMa

Legacy Member
of de overstap van een X850XT PE naar 7900GTX wel de moeite is...
enkel in Serious Sam 2 merk ik een echte prestatiewinst (dus merkbaar! niet enkel fps, maar meer hogere instellingen)

de kans is groot dat je een gewone gtx evenhoog kan clocken als een xxx

en HIS overclockt de kaarten ook, maar niet zo hoog als XFX doet
maar imo is dit gewoon marketing
iedereen kan zen kaart zelf overclocken tot die frequency's
enige "nadeel" is dat je garantie dan "vervalt"

Yank

Legacy Member
sheep zei:
en HIS overclockt de kaarten ook, maar niet zo hoog als XFX doet
maar imo is dit gewoon marketing
iedereen kan zen kaart zelf overclocken tot die frequency's
enige "nadeel" is dat je garantie dan "vervalt"
Ge betaalt de garantie dat je die hogere frequenties haalt (op dat voltage) ook mee he. Anders kun je een 3500+ ook slecht vinden, iedereen kan een 3000+ overklokken.
Zelfde bij de P4's: 2.8Ghz kun je ook overklokken naar 3.6Ghz

Cranox

Legacy Member
Ikzelf zou niet meer betalen voor een kaart die iets hoger is geklokt , veel kans dat je met een normale versie dit ook zal halen .
Vergeet ook niet dat een xxx versie bijna op zijn einde van de oc zit , verschil met wat je nu hebt zal je bijna niet voelen.
Mijn overstap van een 6800gt naar 7900gtx was ook niet zo enorm.

SephirothSnake

Legacy Member
Hou er wel rekening mee dat de 7900's op zijn. K ben al een maand aan het wachten op mijn xfx7900gt xxx
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan