AccuCore
Legacy Member
ellow!
ben stillaan op zoek naar een nieuwe graka!
nu sttekt dien xfx 7900gtx xxx men ogen uit!
maar heb er wel paar vraagjes bij:
-overclocken deze kaartjes nog een beetje deftig?
is xfx een degelijk merk?(probs me garantie? )
is de overstap tussen een x850xtpe en een 7900gtx de moeite(als da is zal het zeker zo zijn met de xxx versie he
)
is het de moeite een xxx te kopen? of kannek beter de gewoone gtx kopen en zelf zover overclocken?
welk merk doet hetzelfde met ati kaarten?(extreme standaard overclock???)
ben stillaan op zoek naar een nieuwe graka!
nu sttekt dien xfx 7900gtx xxx men ogen uit!
maar heb er wel paar vraagjes bij:
-overclocken deze kaartjes nog een beetje deftig?
is xfx een degelijk merk?(probs me garantie? )
is de overstap tussen een x850xtpe en een 7900gtx de moeite(als da is zal het zeker zo zijn met de xxx versie he
)is het de moeite een xxx te kopen? of kannek beter de gewoone gtx kopen en zelf zover overclocken?
welk merk doet hetzelfde met ati kaarten?(extreme standaard overclock???)