Archief - Oortelefoon kopen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dreetn

Legacy Member
Ik zou graag nieuwe oortjes kopen voor mijn mp3-speler,
weet iemand nog goede oortjes/pluggen van maximum rond de €60.
Ik had al gedacht aan 'sennheiser MX 75 sport' (ze komen in mei uit)

btw: Liever geen oortjes met zwarte kabel want ik heb een witte mp3-speler.

Dreetn

Legacy Member
Ik ging ook eerst 'creative EP-635' oortjes kopen die gelijkaardig zijn aan die ep-360 maar het zal nog meer dan 3 maanden duren tegen dat je ze hier zal kunnen kopen.

[TFT]Poky

Legacy Member
ex81 zijn echt goed qua geluidskwaliteit maar blijkbaar is er iets mis met de plastiek van de witte versie :s. Natuurlijk moet ik die weer hebben :D.

Dayofdead

Legacy Member
Mijn creative oortjes scheuren aan de splitsing, ik zit daar al op blote draad :angry:

Btw, is het mogelijk u sig minder opvallend te maken, redelijk irritant om te lezen :D

desert storm

Legacy Member
dreet'n zei:
Ik ging ook eerst 'creative EP-635' oortjes kopen die gelijkaardig zijn aan die ep-360 maar het zal nog meer dan 3 maanden duren tegen dat je ze hier zal kunnen kopen.

koop dan gewoon de EP-630...

NielsParedis

Legacy Member
dreet'n zei:
Ik zou graag nieuwe oortjes kopen voor mijn mp3-speler,
weet iemand nog goede oortjes/pluggen van maximum rond de €60.
Ik had al gedacht aan 'sennheiser MX 75 sport' (ze komen in mei uit)

btw: Liever geen oortjes met zwarte kabel want ik heb een witte mp3-speler.


Kweet niet maar ik heb nog oortjes van boomgear liggen.Ongebruikt.in ears.

Dreetn

Legacy Member
Dayofdead zei:
Mijn creative oortjes scheuren aan de splitsing, ik zit daar al op blote draad :angry:

Btw, is het mogelijk u sig minder opvallend te maken, redelijk irritant om te lezen :D
Ik heb dat ook bij mijn standaard creative oortjes, het is daarom dat ik nieuwe wil.

Kenshi

Legacy Member
Ik zou me persoonlijk niets van de kleur aantrekken en toch gewoon voor de Creative EP-630 oortjes gaan hoor. Zijn vree goe en nogal goedkoop

Dreetn

Legacy Member
Kenshi zei:
Ik zou me persoonlijk niets van de kleur aantrekken en toch gewoon voor de Creative EP-630 oortjes gaan hoor. Zijn vree goe en nogal goedkoop
Is goedkoop ook niet eerder slechte kwaliteit.

Dreetn

Legacy Member
Ik weet ook nog niet precies als ik pluggen (in-ear) zou nemen of de gewone.
Weet iemand de voordelen en nadelen ervan.
Ik ga ze meestal gebruiken op mijn fiets. (bij mijn vorige oortjes vond ik het vervelend dat de wind altijd in de bass-gaten blaast)

Kenshi

Legacy Member
Goedkoop euhm ze kosten nog 35€ hoor voor die oortjes, vond dat persoonlijk niet zo goedkoop, maar in vergelijking met je budget wel.
Zijn gewoon vree goe das al.

In ears wel voordeel: ge moet uwen speler bijlange nie luid zetten (goe voor uw batterij) , omdat de oortjes ervoor zorgen dat het luider overkomt + schermt omgevingsgeluid af (wat je ook als nadeel kan zien, zeker op de fiets)
nadeel: zeer schadelijk als je ze te luid zet ...

Dreetn

Legacy Member
Ik ging eerst sennheiser kopen want mijn standaard oortjes waren van creative en die waren echt slecht.(isolatie is op het stukje waar die 2 kabeltjes samenkomen losgekomen)

Kenshi

Legacy Member
Mja als em al te verkrijgen zou zijn de EP-635, geluid is hetzelfde van den Ep-630 als ik naar spcecificaties kijk, maar zo ne neckstrap lijkt me wel handiger dan gewone kabel.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan