Archief - panasonic tx26lx52 televisie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

yaris

Legacy Member
Hallo,

Mijn oma wilt een nieuwe tv kopen en een verkoper heeft haar dit toestel aangeraden. Aangezien ik niet zo thuis ben in tv's zou ik jullie willen vragen of dit een goeie tv is.

Link met specificaties is :http://www.kelkoo.nl/b/a/ps_14936594/100311823.html

Er is weinig over te vinden maar hij is ook redelijk nieuw denk ik.

desert storm

Legacy Member
die frequentie zit echt niet goed, 100Hertz is aangeraden voor tv's.

ik vind hem ook nogal diep, 30cm voor een LCD-tv? :wtf:

hoeveel € vragen ze er voor?

Insaniacx

Legacy Member
Volgens mij draait geeneen LCD 100Hz hoor... 50-60Hz voor LCD's is vrijd normaal.

Voor de rest waarom 1200€ uitgeven aan een TV voor je oma, weggesmeten geld vind ik die mensen zien amper het verschil met een TV van 350€...

yaris

Legacy Member
Kan je me dan een andere ( goedkopere ) zeggen die ongeveer even groot is ?

Merci

Insaniacx

Legacy Member
Awel :

http://www.vandenborre.be/ECOM/app/ECOM.vdb?Np=MqqaM2tbeS5hQkqaieKmSq9nMm9k

Deze hebbe ze bij mijn moemoe :) en geeft schitterend beeld vind ik zelf. Is wel een CRT maar tenzij je moemoe HDTV of Blu ray films gaat afspele heb je niet meer nodig... => 450€. Ik weet dat sommige nu zeggen jamaar in de toekomst blablabla... Feit is dat dat je nu 1200€ wil geven aan iets wat je nog praktisch niet kan gebruiken (hogere res enz, tenzijje speciale HDTV filmpies op eht net gaat zoeke) en binne 3-5j zijn de LCD's weer beter en goedkoper. Kan je ebter dan een nieuwe TV aanschaffe met alle leuke snufjes. Verder vind ik ook een LCD niet aangenaam om te kijken. Ik heb al uit ervaring gemerkt dat die in de winkels er wel mooi uitzien maar zodra je nu overal het licht uit doet in de kamer is zwart verre van zwart maar bijna lichtgrijs!! Bij de Benq modellen (heb de rest nog niet zo grondig bekeken dus ik zeg niet dat het enkel BenQ is) zie je zelfs duidelijk waar de backlights zitten en daar zijn die zones dan weer lichter dan op andere plekken op eht scherm. Natuurlijk valt dit al bij al nog mee maar vind het verschil wel duidelijk met een goeie oude CRT. Wil je echt "mooie" platte schermen zou ik eerder naar Plasma gaan maar dan zit je weer met de lagere resolutie bij de "goedkopere" modellen. Wil echt een nice scherm: de Panasonic TH-65PX500 bv maar die kosten dan wel een pakje meer.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan