Archief - PB Laptop @ Makro

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jebus007

Legacy Member
Hoi,

In de Makro staat momenteel een Packard Bell PC te koop voor 1099€ met volgende specs:

Easynote V7909
----------------
-Intel® Centrino® Duo mobiele technologie met Intel® Core™ Duo processor T2400 (2 x 1,83 GHz – 2 MB L2 cache – 667 MHz FSB)
-1024 MB DDR2
-Harde schijf 100 GB
-ATI Mobility Radeon X1600 512 MB Hypermemory (DVI)
-DVD dual DVD+R/-R/RW/+R9 Dual Layer
-15,4" TFT Diamond View
-DVI - S/Video - PCMCIA - 4 x USB 2.0 - 1 x IEEE 1394
-Microsoft Windows XP
-V.92 modem - 10/100 LAN Ethernet - 802.11 a/b/g (GOLAN)
-Azerty

Is dat niet een beetje veel pc voor die prijs (dus mindere kwaliteit) ??? Of ben ik gewoon niemeer mee met de huidige hardware configs? :D

Anyway, ik wou gewoon ff weten of het de moeite waard is deze pc te kopen of niet... Het hoeft niet DE game-laptop van het moment te zijn, maar 'k zou toch graag hebn dat ie nog ff mee kan met de evoluties (zoals verwachte vista en derg...)

Grtz

Sibi

Legacy Member
Intel heeft dan wel EMT64 voor hun 32-bit processoren (ik veronderstel dus dat deze dat ook heeft), maar ik vermoed dat Turions een hogere prestatiewinst m.b.v. Vista gaan leveren dan de huidige Intel CPU's.
32-bit Vista zal uiteraard werken, maar ik zie het nut er niet van in om een nieuw OS enkel voor de nieuwe GUI en wat extra (imo totaal overbodige) features te kopen. Snel en stabiel moet een OS zijn. Allez ja, da's mijn mening natuurlijk. ;)

Wat niet wil zeggen dat die laptop een slechte koop is, integendeel... ik vind 'm vet uitgerust voor die prijs ! En PB heeft ook twee jaar fabrieksgarantie, niet ?

Dayofdead

Legacy Member
Ziet er mooi uit enja de kwaliteit van pb...
Ik heb vroeger veel problemen gehad met mijn packard hell desktop, is wel al 6 jaar geleden ondertussen :).
PB is nu een onderverdeling van NEC en ik lees over de bouwkwaliteit ook niet veel negatieve punten.

gravendelver

Legacy Member
Ik ken 2 mensen met een recente packard bell laptop en da zijn wel degelijke dingen. Zijn niet de meest compacte, stille laptops maar voor de rest zijn ze van bouwkwaliteit niet slecht. En deze specs voor die prijs is echt een koopje.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan