hardwareversand is idd wel goedkoop:
MSI NX7800GT-VT2D256E NVIDIA 7800GT, 256MB, PCIe
297,76 €
AMD Athlon64 3700+ S.939 BOX 1024Kb,200 MHz 0,09u San Diego
210,61 €
ASUS A8N-E, Sockel939 NVIDIA Nforce4 Ultra, ATX
90,37 €
1024MB DDR Corsair PC3200/400 CL 2,5 Corsair Valueselect Kit
76,23 €
Hitachi HDT722516-DLA380 160GB,7200, S-ATA300
78,45 €
Chieftec LBX-01B-B-SL schw/si 400W Chieftec "Bravo-Serie"
92,89 €
NEC ND-4550A bulk schwarz DVD+-RW/+-R-Laufwerk IDE
50,81 €
+ 17,5 € verzending
Totaal: 914,62
das bijna 100 euro goedkoper dan kopen in hoflines
maar is het te vertrouwen zo veel waardevolle onderdelen te laten opsturen?