Archief - pc is niet goed genoeg, wat moet ik veranderen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jenske66

Legacy Member
Wat zou u veranderen?????
CPU:AMD Atlhon (tm) xp 3000+, ~2.2 GHZ
moederbort:nVidia-nForce
geheugen:480MB RAM-geheugen
systeemkast:AWRDACPI
hardeschijf:NTFS 73.2GB
CD/DVD:samsung DVD R/RW SH-W08A
grafischekaart:NVIDIA GeForce 4MX Integrated GPU
besturingssysteem:Microsoft Windows xp Home Edition (5.1,huild 2600)


alvast bedankt

RSSD

Legacy Member
en waarom post meneer dat hier ?
moved -> aankoopadvies...

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Waarvoor is ie niet goed genoeg ? Voor games veronderstel ik ?
Dan zou een upgrade van graka wel van pas kunnen komen !
Vertel eens hoeveel je uit zou willen geven.

XYRIS

Legacy Member
IK zou ook wel nog wat geheugen insteken hoor,

512mb is al lang geen luxe meer....

jenske66

Legacy Member
T€RM!N4T0R zei:
Waarvoor is ie niet goed genoeg ? Voor games veronderstel ik ?
Dan zou een upgrade van graka wel van pas kunnen komen !
Vertel eens hoeveel je uit zou willen geven.
zorg er wel voor dat alles ineen past he

T€RM!N4T0R

Legacy Member
iLuVaToQ zei:
jah u 3D kaart is nie meer van de nieuwste
Overigens nog es onboard ak me nie vergis.

Qua RAM, da zal 512MB zijn denkek, moet verkeerde uitlezing zijn.

@jenske66, uiteraard, kweet wel wat ik doe hoor ;) maar geef je budget..

jenske66

Legacy Member
T€RM!N4T0R zei:
Overigens nog es onboard ak me nie vergis.

Qua RAM, da zal 512MB zijn denkek, moet verkeerde uitlezing zijn.

@jenske66, uiteraard, kweet wel wat ik doe hoor ;) maar geef je budget..
zijde gij zeker

T€RM!N4T0R

Legacy Member
jenske66 zei:
zijde gij zeker
Zijde gij me me voeten aant spelen?
Zeg gewoon wat je maximum budget is jong. Me goeste voor helpen begint over te gaan zu.

jenske66

Legacy Member
jenske66 zei:
zal da voor minder dan 500 euro gaan????
of wa meer
da moeten wel delen zijn die in elkaar passen en goe genoeg zijn voor spellekes te spelen

Davion

Legacy Member
Gast, zeg gewoon u max budget, wij weten allemaal wat wij doen, en wij controleren elkaar wel hoor.

Wat ik zou doen: 512MB DDR PC3200 bijsteken (50€), Andere graka: 6800GS (250€), en vermoedelijk is dan ook andere voeding nodig, LC Power 550W (55€).

Murderking X

Legacy Member
Seg, maar gaat da lukke door alleen n nieve graka te kope??
Want dan moet die graka tog evenwaardig zijn met de rest e. ;)

jenske66

Legacy Member
jenske66 zei:
da moeten wel delen zijn die in elkaar passen en goe genoeg zijn voor spellekes te spelen[/QUOTE
hoeveel zou da ongeveer zijn
hoeveel zoude gij ongeveer denken

Davion

Legacy Member
Mijn upgrade kost 305€ en das het beste wat je kan doen en meer zou ik niet upgraden.

Murderking X

Legacy Member
Davion zei:
Mijn upgrade kost 305€ en das het beste wat je kan doen en meer zou ik niet upgraden.
Seg maar kan je door alleen die nieuwe dinges die pc beter maken?
Want alles moet passen. Niet dat ik er veel van weet hoor maar moet je dan ok geen nieuw moko en CPU kopen? ;)

jenske66

Legacy Member
want als ik nu een nieuwe graka zl kopen en een nieuw moederbort en een CPU
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan