Archief - PC Kasten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SMa

Legacy Member
die kast zal zo ongelooflijk veel lawaai maken
hij is 1 en al in een soort van gaas gemaakt
en dat laat echt veel geluid door, als ik jou was zou ik een gesloten case uitzoeken

mss es de Aerocool Aeroengine 2 bekijken ;)
+- hetzelfde design

als je enkele winkels contacteert zul je er wel een vinden die dat zal willen bestellen voor jou

ScienceMySon

Legacy Member
60 € zoiets

en ik wil echt zo een cooler vanvoor en vanachter

ScienceMySon

Legacy Member
sheep zei:
die kast zal zo ongelooflijk veel lawaai maken
hij is 1 en al in een soort van gaas gemaakt
en dat laat echt veel geluid door, als ik jou was zou ik een gesloten case uitzoeken

mss es de Aerocool Aeroengine 2 bekijken ;)
+- hetzelfde design

als je enkele winkels contacteert zul je er wel een vinden die dat zal willen bestellen voor jou


hangt er vanaf welke soort coolers je erin steekt toch ook? Ik heb niets anders dan Silent COolers :)

SMa

Legacy Member
ik heb ook enkel stille,
vroeger hoorde ik geenenkele
maar nu doordat men kast langsvoor zo'n "net" heeft hoor ik ze allemaal

het is niet voor nx dat kasten die zich als stil profileren helemaal gesloten zijn

the_vee

Legacy Member
ik ben zeer content van men ThermalTake Soprano

met intake: 1x80mm (side) & 1x120mm (front)
met outtake: 1x120mm (back)

zeer goede airflow en low noise rpm!

80€

clitteke

Legacy Member
Kweet nie, ma ik heb een thermaltake kandalf case, kzen der dik tevrede van. Cooled toch goe. Dus. As ge nie veel geld wilt opdoen koopte u eige best een simpel case, en ge kijkt e bikke hoe uwe airflow wel goe zou zen. Of ge geeft e beetje meer geld en ge koop u eige een case die airflow heeft die echt berekent is. As ik u was zou ik voor thermaltake of lian li gaan.

Davion

Legacy Member
Rofl, kzou eerder voor Antec/Coolermaster/Chieftec gaan, Lian-Li is zeer duur imo.

R-evolution™'

Legacy Member
http://www.aplus-case.de/pages/products/iQeyeSilver/e_iqeyeSilver.html

Deze heb ik en daz uit een hele reeks van cases die ik al gehad heb veruit de beste . Deze heb ik nu al bekan een jaar denk ik , laat heel weinig geluid door , zeer goede airflow zeker als je alles plaatsen voor coolers benut en op de juiste manier de coolers plaatst ( plaats voor 5 casefans) .
Ook veel plaats voor hdd's enz . Zeer degelijke case imo de beste die er is

ScienceMySon

Legacy Member
way boven mijn prijs :) kwil maar zowat 50 € uitgeve :)

maar ge zegt al da die aplus casen goed zijn dus ga ik die andere kope

Mr. M

Legacy Member
Davion zei:
Rofl, kzou eerder voor Antec/Coolermaster/Chieftec gaan, Lian-Li is zeer duur imo.
idem
Lian-Li is ook zeer goed maar idd wel duur (en dus zeker niet in de prijsklasse van de TS)

ik zou ook eerder voor een van die merken gaan ipv zo'n plastieke dinge als hier staan enzo maja (das ook wel wa smaak)

R-evolution™'

Legacy Member
die case die ik vermeld heb heeft een gans metale frame + metale deur + metale zijplaten alleen het deel achter het deurtje is plastiek.

Davion

Legacy Member
Zever, Antec en Chieftec maken voor alle budgetten kasten, een Antec Sonata II bvb voor 120€ MET een KWALITATIEVE 450W voeding, of een Chieftec met 420W voeding.

ScienceMySon

Legacy Member
kvind da duur ze :D kgeef maar 50 € on zo iets uit, maar het moet wat airflow hebbe,n

Mr. M

Legacy Member
Bustehouder zei:
kvind da duur ze :D kgeef maar 50 € on zo iets uit, maar het moet wat airflow hebbe,n
50 euro + nog is 50 euro voor u voeding en ge zit al aan die prijs he
en ok, das u eige keuze da ge da daar ni aan wilt geven
ma komt daarna ni klagen over de kwaliteit van u case he (want die dinge die ge voor 50 euro vind zijn over het algemeen ni alles buite mss deze en de modellen die er op trekken van aopen, maar da is maar met een 300w voeding en da is ook ni alles meer tegewoordig + da die case ni echt groot is te noeme)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan