Archief - [Q] GameMouse;Pas;Headset

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jonathan

Legacy Member
Hoi

Ik ga binnenkort een volledig nieuwe game pc kopen maar ik heb ook een nieuwe muis , mousepad en headset nodig !
Momenteel heb ik een gewone magnumkoptelefoon , een microsoft muisje van 2 jaar terug ( 20 euro koopje :p ) en een steelpad QCK+ !
Als mousepad had ik graag terug een Steelpad gehad maar weet niet de welke !
Als muis wil ik een optimale muis , een razer lijkt me niet direct mijn ding maar kan wel overwogen worden , ik dacht eerst aan een laser muis , maar aangezien die technologie nog nieuw is zou het dan niet beter zijn om nog een optische muis ( hierbij denk ik aan een mx518 bvb ) te kopen ?!
Als headset dacht ik aan een sennheiser pc160 , indien er iemand een beter voorstel heeft dat meer kwaliteit biedt dan is dit altijd welkom !
Let wel dat de muis en mousepad 100% compatibel zijn ; zoals de G5 muis bvb niet schijnt te werken op een icemat 2nd edition ! Ik wil dus geen miskoop doen hé :p !

Allezins allen dank bij voorbaat :)

RealFlub

Legacy Member
muis: G5
heatset: sennheiser pc150/160
mousepad: is u huidige nie goe genoeg?

Jonathan

Legacy Member
RealRoot zei:
muis: G5
heatset: sennheiser pc150/160
mousepad: is u huidige nie goe genoeg?

Mja daar heb je het al :D

Ik weet namelijk niet of die G5 werkt op m'n steelpad QCK+ , ik heb ergens gelezen dat die namelijk NIET zou werken op stoffen matten ( de welke mijn QCK+ is ) maar of dit nu zo is of niet weet ik niet ... !
En indien ik nog steeds met een QCK+ zou gamen dan zou ik zowiezo ook een nieuwe kopen , diegene die ik nu heb is na een klein jaar toch wel redelijk versleten :> , Dus nieuwe mousepad hoort ook bij het lijstje , daarom sta ik ook open voor nieuwe idee'n , liefst wel van het merk steelpad omdat ik daar redelijk makkelijk aan kan raken !

Danku

mythe

Legacy Member
Ik zou niet voor de G5 gaan. Al veel probs gelezen. En ze ligt ook niet zo schitterend in de hand. En is niet de master-gamers mouse omdat ze niet zoveel knoppen heeft.
Ik zou voor een MX 518 gaan of op de volgende MX in de serie wachten. Of eens kijken voor de G7. Ook zijn de Razor muizen wel goed ;).

Misschien voor een Q-pad gaan?

En ik zou de sennheiser pc150/160 ook nemen als headset.

RealFlub

Legacy Member
ah, had dat dan gezegd dat em versleten was, idd, koop u een steelpad ;)

Kenshi

Legacy Member
Gebruik zelf een razer diamondback op een func surface en pc150 headset.
Allemaal uitstekend materiaal :)

cool_boy_ke

Legacy Member
Lol verstancke007, uw sig is ook om te gieren :p
Maar 50€ voor een MX518 is een beetje veel niet ? Maarja is eigen keuze :p

[TFT]Poky

Legacy Member
mx1000 user over hier, ben er vreet content van en gamed ook lekker tis gewoon zoals bij alles ge moet het wa gewoon worden.

mythe

Legacy Member
cool_boy_ke zei:
Lol verstancke007, uw sig is ook om te gieren :p
Maar 50€ voor een MX518 is een beetje veel niet ? Maarja is eigen keuze :p
Dan de MX 510 als die nog te vinden is :).
Heb in de tijd 45 aan mijn 510 betaald. Werkt nog vlot en gamed nog perfect. Voor zoveel ik toch game :p.
Vroeger gamde ik vaak, werkte perfect.
In BF2 werkt doet ze ook nog haar werk vind ik :p.

Heb ondertussen zelf al andere muizen vastgehad, vind MX 510 nog steeds de beste. Ook van knoopen is het goed uitgerust.

Sergeant_bob

Legacy Member
MX 518
Sennheiser pc150/160
Q-pad, steelpad, everglide is allemaal goed (ikzelf gebruik kurk)

pp0c

Legacy Member
Mx 518
Fatpad
Sennheiser HD280pro (zonder mic wel)

en dan hardcore gaan duelle ;D,

zo doe ik het toch hehe

Jonathan

Legacy Member
pp0c zei:
Mx 518
Fatpad
Sennheiser HD280pro (zonder mic wel)

en dan hardcore gaan duelle ;D,

zo doe ik het toch hehe

Ik ben een teamspeler ;D geen duellen dus :p
Nja kga toch voor die pc160 gaan , lijkt me wel deftige headset te zijn ( 360° surround enzo ) en de mic is ook wel belangrijk en daar heb ik erg lovende kritiek over gelezen al overal ! :)
Muis zal de mx518 worden de meesten hebben me deze zowat aangesproken vanavond dusja :D
En dan nog als mousepad ... Da zal wss zelfde worden als nu , steelpad QCK+ tenzij zo een funcpad ofzo goeikoper is ?! want cloth lijkt me eigenlijk cloth .. veel verschil is er dan nie ?!

Ty alvast :)

Nog suggesties zijn welkom hoor :D

Jonathan

Legacy Member
K dit wordt het = Steelpad QCK+ , Sennheiser PC160 , Logitech mx518 ! Zou moeten werken voor me :) ( koop der nog een media keyboard elite bij ook btw )

voltje

Legacy Member
k heb qpad, en qpad ftw! :) tis wel duur , mijne XXL was 40€ ofzo ;x

Jonathan

Legacy Member
Verdorie , ik wil deze hardware nu bestellen van op www.esl-europe.net , maar alles op die shop is in het duits , weet iemand me soms te vertellen hoe ik daar mee moet werken ? of kun je die taal ergens veranderen enzo ? ...

Dank bij voorbaat

CTU_Jackbauer

Legacy Member
G5 en corepad

ik zelf heb dit ook en de G5 glijd lekker :) ik zelf heb dit ook dankzij de G5 ben ik beter in CS : source :p

greetz

Jonathan

Legacy Member
Mja kheb dus al beslist wat ik ga nemen :p Ma tis nu nog der aan geraken hé ! En zou dat dus doen via esl-europe zie vorige post , begrijp der gewoon nix van =( !
En bij gamegear.be zijn de producten die ik wil buiten stock en zou ze zo snel mogelijk willen ... :x ( moet ze nl nog gewoon raken tegen lan voor compo )

CTU_Jackbauer

Legacy Member
ik heb de MX518 en de MX1000 gehad en zij komen niet eens in de buurt van de G5 volgens Gamen vind ik :)

Greetz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan