Dr_pimpie zei:
op msn type me een numeriek klavierke ...

ik denk da ge rap krampen gaat krijgen in uw vingers...
da gaat zeer goed . Ik typ sneller op da ding dan wie dan ook op zen gsm .
Msn op die gsm (8310) Is te doen voor snel iets te vragen ofzo . Tis zeker nie goed genoeg voor in de zetel te gaan zitten en een uur te chatten .
Neem je een pda valt da mee . Ik heb nu de dell axim x51v en daar gaat het bijna zo goed mee als op pc . Daar zit ik s'avonds uren mee in de zetel .
Surfen : Met die 8310 denk er nog niet aan . Da zuit compleet . Ik vond het op mijn rx3715 ( 3.5 inch QVGA ; 320x240) juist te doen . nu met men dell ( VGA 3.7 inch ; 640 x 320) gaat het goed . Ik surf er dagelijks mee naar telenet en ben er atm deze tekst mee aant typen . De standaard internet explorer zuigt , maar met opera is dat opgelost . deze threat openen nam ongeveer 1 a 2 seconde in beslag .
Conclusie : Wil je msn gebruiken zoals op de pc en soms een beetje surfen dan is die gsm daar niet geschikt voor . Op een echte pda gaat dit wel maar dan raad ik dell axim x51v aan (640x320 resolutie) of de acer n311 die hetzelfde scherm heeft . Deze 2 zijn wel geen gsm's . Onze pa heeft sinds gistere de qtek 9100 (ook gsm) en daar gaat msn vrij goed op . Surfen valt ook nog mee en hij is vrij compact .