Archief - Samsung 970P Black: Waar?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[IpL]Viper_666

Legacy Member
Ik zou me dus graag zo een Samsung 970P 19" scherm aanschaffen maar dan wel in het zwart...
Weer er iemand welke winkel deze verkoopt in België?

Heb al wat mailtjes gestuurd naar een groot aantal bekende shops maar ze verkopen enkel de zilver/witte versie ervan.
Zijn ze eigenlijk al verkrijgbaar of moet er nog gewacht worden, zoja tot wanneer?

Alvast bedankt voor de info :)

Catscratch

Legacy Member
Ik heb een paar dagen geleden hier dezelfde post gezet als u, maar geen reactie. 't is alleszins HEEL moeilijk om aan zo'n scherm te geraken. Ik heb verschillende winkels gecontacteerd, maar noppes. Tot ik Samsung zelf contacteerde en die vertelden me, om gewoon tegen de dealer te zeggen om de "zwarte" te bestellen. Mja ... de praktijk daarentegen ...

Daar ik toch een extra pixelgarantie (1 kapotte (sub)pixel = nieuw scherm) wou, heb ik in NL besteld. Ik heb momenteel een bestelling staan bij http://www.sallandautomatisering.nl. Na de winkel gecontacteerd te hebben, zou mijn bestelling (een uurtje geleden geplaatst btw) op 20 december binnenkomen.

Ik heb foto's gezien van de zwarte uitvoering van dat scherm en .... 't is alleszins een PAK knapper dan de "standaard" uitvoering.

RiCo-G

Legacy Member
Het is niet dat we niet willen.. maar alle officële Samsung distri's in België verkopen enkel white/silver ...

[IpL]Viper_666

Legacy Member
Thx voor de shop en ze staan daar nog aan minder dan 500€ ook :) zalig.
Kga mij daar dan ook maar eentje bestellen met pixelgarantie :niceone:

SPEEDMAN

Legacy Member
ik ben het totaal oneens met jullie, ik heb de beige uitvoering van de 970P en ik vind hem top.

btw: who cares hoe u scherm eruitziet, tis niet dat u online vriendjes het gaan kunnen zien en op ne lan is het toch pikkedonker.

Catscratch

Legacy Member
SPEEDMAN zei:
ik ben het totaal oneens met jullie, ik heb de beige uitvoering van de 970P en ik vind hem top.

btw: who cares hoe u scherm eruitziet, tis niet dat u online vriendjes het gaan kunnen zien en op ne lan is het toch pikkedonker.

Ge kunt nie geloven hoe blij we zijn voor u. Allez, kom .... ga op een ander forum wa zever posten :p

SPEEDMAN

Legacy Member
wat een argumenten in uw reply !

zeg mij dan wie u scherm gaat zien buiten jezelf? wat maakt het dan uit of het een zwarte is of niet... ? Of moet je mensen ontvangen en heb je schrik dat ze vies gaan zijn van een beige kleur ?

Catscratch

Legacy Member
SPEEDMAN zei:
wat een argumenten in uw reply !

zeg mij dan wie u scherm gaat zien buiten jezelf? wat maakt het dan uit of het een zwarte is of niet... ? Of moet je mensen ontvangen en heb je schrik dat ze vies gaan zijn van een beige kleur ?

Ik vraag me af waar uw argumenten zitten?

Ik heb een bureau-gedeelte in mijn huiskamer. Zwarte bureau, zwarte boxen, zwarte randapparatuur, zwarte case. Ik heb dan echt geen goesting om daar een melkwitte TFT tussen te zetten. Het oog wil ook wat. Om de puntjes op de i te zetten, ja ik ontvang daar mensen.

Als gij een wit scherm wil / hebt ... dan is da tof voor u en zoals ik al zei ben ik heel blij voor u. Maar respecteer de mensen hun mening, en begin ze niet te bekritiseren op hun wensen.

SPEEDMAN

Legacy Member
ik zei dat ik niet inzie waarom je een zwarte wil.

Ik heb een bureau-gedeelte in mijn huiskamer. Zwarte bureau, zwarte boxen, zwarte randapparatuur, zwarte case. Ik heb dan echt geen goesting om daar een melkwitte TFT tussen te zetten. Het oog wil ook wat. Om de puntjes op de i te zetten, ja ik ontvang daar mensen.
Jij breekte me evenzeer af zonder een duidelijke reden te geven over de zaak zelf. Eindelijk geef je hier wel een beargumenteerde reden.

Catscratch

Legacy Member
SPEEDMAN zei:
ik zei dat ik niet inzie waarom je een zwarte wil.


Jij breekte me evenzeer af zonder een duidelijke reden te geven over de zaak zelf. Eindelijk geef je hier wel een beargumenteerde reden.

Mja uwen post kwam wat raar over ... never mind ... soit ontopic weer :)
Mail aangehad gisteren ... monitor zou geleverd worden 21 december.

SPEEDMAN

Legacy Member
de zwarte zijn zeer schaars, maar het zal opletten worden voor dode pixels, de 970P heeft er veel last van.

ik heb een volledig pixeldoodvrije 970P en ik heb veel geluk gehad !

Catscratch

Legacy Member
SPEEDMAN zei:
de zwarte zijn zeer schaars, maar het zal opletten worden voor dode pixels, de 970P heeft er veel last van.

ik heb een volledig pixeldoodvrije 970P en ik heb veel geluk gehad !

'k heb er ook van gehoord ... vandaar dat ik echt die pixelgarantie wou hebben. Er zijn hier en daar NL-winkels die zelfs geen pixelgarantie geven op de 970p.

Zonde eigenlijk .... van wat hetgene ik opgezocht heb omtrent TFT schermen (ik ben een eeuwige twijfelaar) kwam de 970p er bijna overal het beste uit.

[IpL]Viper_666

Legacy Member
Catscratch zei:
Mja uwen post kwam wat raar over ... never mind ... soit ontopic weer :)
Mail aangehad gisteren ... monitor zou geleverd worden 21 december.
Ook gisteren bevestiging gekregen van Salland maar mijne is voor 23/12 gepland,
toch wel raar da ze da ni tegelijk hebben besteld...

Da scherm bestaat dus ook int donkerblauw en int rood...krijgt da maar is te pakken :p
Reden waarom ik zoveel moeite doe om ook zo'n zwarte te bekomen is zelfde als Catscratch,
nl dat al mijn randapparatuur zwart is buiten mijn IIyama 19" CRT scherm momenteel
en da staat dus echt ni op den bureau zowel van kleur als van omvang...
Kvind als ge toch de kleurkeuze hebt het idioot is om daar niet van te profiteren :)

[IpL]Viper_666

Legacy Member
Heb van die flauwe plezanten van bij Salland een mail gekregen om te zeggen dat die 970p Black niet meer everbaaar is...:eek:
Is dat bij u ook het geval geweest Catscratch ?

Weet er anders nog iemand waar men die kan bestellen in een van de ons omringende landen ?

Catscratch

Legacy Member
[IpL]Viper_666 zei:
Heb van die flauwe plezanten van bij Salland een mail gekregen om te zeggen dat die 970p Black niet meer everbaaar is...:eek:
Is dat bij u ook het geval geweest Catscratch ?

Weet er anders nog iemand waar men die kan bestellen in een van de ons omringende landen ?

Yep :sad:

Op GOT is zelfs nu te lezen dat je niet in de benelux moet proberen om deze monitor te krijgen in zwarte uitvoering. Ben al aan't kijken geweest voor de Samsung 930BF. Schitterend scherm om te gamen, maar de kleurenreproductie is niet natuursgetrouw naar't schijnt. 'k durf het niet goed kopen.

De Belinea 101920 (ref. 111919) is de rechtstreekse concurrent van de 970p, maar 'k heb daar al verschillende foto's gezien van die TFT met echte serieuze blacklight leaking.

Ik denk da'k toch de 970p ga halen bij Alternate.nl deze dinsdag. Nog geen 550 EUR inclusief pixelgarantie voor het eerste jaar. Mijn geld hebben ze teruggestort bij Salland.

Misschien da'k nog een paar Duitse webshops ga afschuimen op zoek naar die monitor ... maar 'k zet er mijn hoop nie meer op eerlijk gezegd.

boostah

Legacy Member
volgens de meesten zal hij eerst enkel int wit, zilver verkrijgbaar zijn voor een paar maand

dan komt rood en blauw ook, zwart zal nooit in benelux geleverd worden (wa eigenlijk toch wel de schoonste is)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan