reen
Legacy Member
Hoi!
Ik heb een nieuwe GSM nodig en mijn oog viel op de siemens CF-110 en dat is een sliderphone, nu ik heb geen ervaring met dit soort toestellen en ik ken ook niemand die er zo één heeft, daarom dat ik aan de mensen onder jullie die er wel één bezitten vraag of zo'n ding wel handig is? Qua typen en bla bla bla?
mvg!
Ik heb een nieuwe GSM nodig en mijn oog viel op de siemens CF-110 en dat is een sliderphone, nu ik heb geen ervaring met dit soort toestellen en ik ken ook niemand die er zo één heeft, daarom dat ik aan de mensen onder jullie die er wel één bezitten vraag of zo'n ding wel handig is? Qua typen en bla bla bla?
mvg!
Da's al duur.
deze is ook wat "anders" (D500) van model maar het is de batterij en software waar ik wat mee wil over weten nog.