LaCucaracha
Legacy Member
Ok, ik heb een A 64 3500 met 1 gig ram en (tot voor kort) een GF 6800gt. Nu, een paar dagen geleden, had ik plots geen beeld meer, kans zit er in dat videokaart kapot is ( maar is nog niet zeker, kan ook aan het stof liggen)
Nu stel dat ze idd kapot is, en ik krijg geen garantie, wat zou ik dan het beste doen?
Nu een 6600gt 2e hands kopen voor ongeveer 80 € ofzo
en dan binnen 6 maanden een dx 10 videokaart kopen.
Nu, in de komende 6 maanden ga ik wss toch niet zo heel veel gamen, dus in principe zou dat wel moeten lukken met een iets minder kaartje.
Maar langs den andere kant: ik ben niet van plan deze pc nog hard te gaan upgraden (op de videokaart na dan) , dus mss is een DX 10 kaart dan wat overkill tegen dan, plus ik weet ook niet of die prijs zal meevallen, terwijl de 7900 gt (die ik nu dan direct zou kopen) wel vrij goed geprijsd is en mss net alles uit die 3500 haalt, da weet k dus ni, wat zouden jullie doen?
Nu stel dat ze idd kapot is, en ik krijg geen garantie, wat zou ik dan het beste doen?
Nu een 6600gt 2e hands kopen voor ongeveer 80 € ofzo
en dan binnen 6 maanden een dx 10 videokaart kopen.
Nu, in de komende 6 maanden ga ik wss toch niet zo heel veel gamen, dus in principe zou dat wel moeten lukken met een iets minder kaartje.
Maar langs den andere kant: ik ben niet van plan deze pc nog hard te gaan upgraden (op de videokaart na dan) , dus mss is een DX 10 kaart dan wat overkill tegen dan, plus ik weet ook niet of die prijs zal meevallen, terwijl de 7900 gt (die ik nu dan direct zou kopen) wel vrij goed geprijsd is en mss net alles uit die 3500 haalt, da weet k dus ni, wat zouden jullie doen?