Archief - Stuurwiel - opininon request

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PredeFineD

Legacy Member
Hallo,

Ik ben van plan een stuurtje te kopen en vraag me af of iemand ervaring heeft met dit stuur? Lijkt me het beste kwa prijs/kwalitiet maar ik vind geen concrete reviews.

Alvast bedankt!

PredeFineD

Legacy Member
Merci voor reply.

Tis voor pc alleen. en kwil nu ni stom klinken ma die da ge toont zieter een beetje te goedkoop uit, zeker leuk voor ps2 mak zoek iets van hoger caliber. Tis ook enkel "vibration feedback" en tmoet echt alle kanten opschieten ipv enkel te trillen ofzo.

Ktwijfel tusse die dak toonde en die nieuwe momo. Kgvraag me af of die laatste het extra geld waardt is enzo.

Ironpole

Legacy Member
Op het raceforum staat er een vergelijking van racesturen met persoonlijke ervaringen.

ComputerVISTA

Legacy Member
Ik heb een thrustmaster F1, zeer goed ding imu en zeer robuust, koste mij +- 179 euro.

128MB

Legacy Member
BMW lover zei:
http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/BE/NL,CRID=2217,CONTENTID=9489

dit ziet er ook niet slecht uit eerlijk gezegd maat van mij heeft dit en het overleefd in zijn poten wat veel wil zeggen gelijk hij daar aan sleurt:p

hebde soms een ps2?? want ik heb een ps2 en als je ene stuurtje neemt van logitech met usb gaat dat op pc ook zo is dat toch met een formula gp geval en een logitech driving force pro

Dat stuur zuigt hard! ik heb dat :p man da is echt een klotestuur die pedalen schuiven altijd weg, die knoppen achter het stuur krijgde krampen van en de zuignappen zijn kapot na een week.

Ik geef u 1 goeie raad: Koop een Logitech Driving Force Pro, er staat dat ie enkel voor PS2 is maar je plugt die gwn in en xp herkent die direct.
Anders 2 min google werk voor ne driver. Da is echt een zeer goed stuur en nog betaalbaar. +- € 100

128MB

Legacy Member
Momo is ook een heel goed stuurke, ma die zijn al effe op de markt.

PredeFineD

Legacy Member
Ja das mij ook opgevallen. Dus kheb 2 ultieme opties uiteindelijk: driving force pro en die zwarte momo. Die dateren allebei van 2003.

Nu kwil ni graag 1 kopen en dan volgende maand kome ze met nieuwe dingen. Nuja dat heb je altijd zeker.

Dus twijfel tussen driving force pro en momo. Voor looks neem ik momo maar ik lees dat die andere superier is in zen force feedback.

128MB

Legacy Member
Ik zou voor de DFP gaan :)
Als je ook een PS2 hebt is dat ook ineens handig.

PredeFineD

Legacy Member
Kheb op game mania gezien, ma die hebben precies geen prijzen op hun site? Of allessinds marginaal weggestopt ergens. ^^

Momo vr 130 euro bij hcw. Enig idee over DFP prijs op dit moment?

Merci he :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan