Archief - [SURROUND] Surround 5.1 TV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dendaak

Legacy Member
Zijn B&W speakers degelijk en beter dan bose?

Hier wat zoekwerk van mij. Wat vinden jullie hiervan ?

Set1

Set2

ComputerVISTA

Legacy Member
Beide JBL en b&w zijn een pak beter dan bose. Ga daar maar vanuit.

-Timo-

Legacy Member
Ik heb eens bose gehoord, en man wat was dat slecht :s Het leek meer van kwaliteit op de ingebouwde luidspreker van de klokradio van den aldi. Echt waar ze.

Skoebiedoe

Legacy Member
Nu ook niet overdrijven hee.
Bose kan goed zijn.Ik persoonlijk vind jbl's ook maar een tussenmaatje.

ComputerVISTA

Legacy Member
LOL... Bose is nog nooit geweldig geweest. Zelf hun pro kasten trekken op niks!

Ik heb nog niks gehoord dat iets waard was laat staan dat soort geld waard was... IMO is het enige wat je bij bose koopt het naamplaatje en imago van:

"Kijk, ik kan me bose permiteren, een merk dat iedereen kent en iedereen nu kan zien dat ik me wat kan permiteren ook al heb ik nog nooit niks anders gehoord om te vergelijken en blijf volhouden dat dit het beste der beste is"

9/10 van de bose kopers ditto B&O kopers voldoen aan wat ik net beschreven heb. Meestal nog de beter begoeden...

Sphinkx

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Beide JBL en b&w zijn een pak beter dan bose. Ga daar maar vanuit.

Probleem is dat deze niet het design hebben die wardkennes graag zou hebben. Behalve als je naar een XT gaat bij B&W natuurlijk, maar dit zal hij allicht te groot vinden...

Anyway, als je het kan plaatsen ga dan voor grote boxen! Daar komt (volgens mij) een veel mooier geluid uit dan die kleine dingen :ironic:

dendaak

Legacy Member
Oké, . . . Merci voor jullie reactie, weet iemand prijzen van die sets ?
Mvg, Ward

Dakantochnie

Legacy Member
sphinkx zei:
Anyway, als je het kan plaatsen ga dan voor grote boxen! Daar komt (volgens mij) een veel mooier geluid uit dan die kleine dingen :ironic:
Hangt er vanaf. Vloerstaanders op de verkeerde plaats kunnen serieus lelijk klinken hoor.

wardkennes zei:
Oké, . . . Merci voor jullie reactie, weet iemand prijzen van die sets ?
Mvg, Ward
http://www.fransvaneeckhout.be/bw/index.html
Da's voor de B&W's. Trek 10% van die prijzen af en je krijgt de normale prijzen.

Bel voor alle vragen rond JBL speakers eens naar hen: http://www.harman.com/WHAT_WE_DO/market.aspx?catId=HTS&market_id=HOM

dendaak

Legacy Member
Oké merci, man ! Als, er nog mensen zjin met degelijke setjes zoals ik ze voor ogen heb moogde ze altijd posten :) mvg

Ward.

Sphinkx

Legacy Member
dakantochnie zei:
Hangt er vanaf. Vloerstaanders op de verkeerde plaats kunnen serieus lelijk klinken hoor.


http://www.fransvaneeckhout.be/bw/index.html
Da's voor de B&W's. Trek 10% van die prijzen af en je krijgt de normale prijzen.

Je moet natuurlijk wel de ruimte hebben om uw vloerstaanders te zetten. Dat is waar. Maar zoiets koop je toch ook niet als je er de ruimte niet voor hebt? Behalve als je geld teveel hebt of er absoluut niets van af weet...

Een goedkoop adres om uw audio te kopen is http://users.pandora.be/kvdv.company/

Daar heb ik het mijne gehaald en ik vond dit 1 van de goedkoopste (belgische) shops.

Sphinkx

Legacy Member
Diene van lokeren kan eventueel ook leveren in Mechelen... BTW ik weet niet waar jij woont hé.

Ik heb daar toen mijn boxen en versterker 100'den euro's goedkoper kunnen krijgen. Voor dat geld kan je al eens tot daar komen hé. Ook al woon je er 100 km van...

dendaak

Legacy Member
:) mja, maar stel dat er iets aan schilt moet je wel altijd 100 km verder.

Skoebiedoe

Legacy Member
Nee hoor.gewoon binnen gooien bij zijn moeder in Mechelen(dicht tegen telenet daar).
Mijne projector komt ook vandaar. ;)

dendaak

Legacy Member
Welke winkel in mechelen ? Hoe is de naam juist telenet weet ik zijn ja.

Sphinkx

Legacy Member
wardkennes zei:
Welke winkel in mechelen ? Hoe is de naam juist telenet weet ik zijn ja.

Das dus die winkel dat ik bedoel in Lokeren... Maar je kan dus ook uw gerief halen in Mechelen...

Sphinkx

Legacy Member
Dat moet je aan hem eens vragen he. Ik heb mijn gerief gewoon afgehaald bij hem thuis...

Maar als het niet ver van Telenet is zal je wel al ongeveer een idee ervan hebben zeker :P
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan