Archief - to buy or not to buy!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xen0n

Legacy Member
Graag had ik wat info gehad over de samenstelling van deze pc(gaan deze onderdelen goed bij elkaar?).

Antec Performance One P180 -EU No PSU (twijfelgeval, nl. de voeding steekt vanonder = draad van voeding mss te korten uit reviews blijkt de deur ook krom te trekken)

OCZ GameXStream Power Supply 700W (dit is een kwestie van later quad sli)

MSI K9N SLI PLATINUM AMD AM2 ATX

WD 250Gb 16Mb SATA II WD2500KS

NEC DVD +/- Rewriter 3551 Black OEM Labelflash

AMD Athlon 64 X2 5000+ Processor Socket AM2

OCZ DDR2 PC2-6400 Gold GX XTC Dual Channel 2X1024Mb

MSI 7950GX2 2DVI/2GPU 1G


Dank bij voorbaat

DPL

Legacy Member
hell

als geld echt ni uitmaakt: ga uw gang
anders zouek opteren vor 7900GT met 4400+ en later naar Conroe, DX 10 enal overstappen aangezien dit niet ZO veraf meer is

kzou dus gwoon ff een "overgangspc" kopen en wachten

demon326

Legacy Member
xen0n zei:
Graag had ik wat info gehad over de samenstelling van deze pc(gaan deze onderdelen goed bij elkaar?).

Antec Performance One P180 -EU No PSU (twijfelgeval, nl. de voeding steekt vanonder = draad van voeding mss te korten uit reviews blijkt de deur ook krom te trekken)

OCZ GameXStream Power Supply 700W (dit is een kwestie van later quad sli)

MSI K9N SLI PLATINUM AMD AM2 ATX

WD 250Gb 16Mb SATA II WD2500KS

NEC DVD +/- Rewriter 3551 Black OEM Labelflash

AMD Athlon 64 X2 5000+ Processor Socket AM2

OCZ DDR2 PC2-6400 Gold GX XTC Dual Channel 2X1024Mb

MSI 7950GX2 2DVI/2GPU 1G


Dank bij voorbaat

ik heb de antec P180 zelf en het deurtje trekt idd krom maar dat is echt max 3a2mm hier :)

en kwam kabels zit ge toch goed zenne ge hebt mss wel wat moeite voor aan die extra +12 te raken maar de case koelt goed en is stil:)

foto met mijn hardware in de case:
http://users.telenet.be/demonhunter327/case.jpg

FEW

Legacy Member
DPL zei:
hell

als geld echt ni uitmaakt: ga uw gang
anders zouek opteren vor 7900GT met 4400+ en later naar Conroe, DX 10 enal overstappen aangezien dit niet ZO veraf meer is

kzou dus gwoon ff een "overgangspc" kopen en wachten
amai, gij zou precies veel geld uitgeven aan een overgangspc.
aan een overgangspc geeft ge toch max 500€zou ik zo denken? anders smijt ge gewoon met geld gelijk zot.

ik zou wachten tot dx10. omdat dit toch een grote stap is

Installé Pieter

Legacy Member
Ja wanneer komt direct x 10 nu eigenlijk uit.
Overal waar ik lees is het antwoord onduidelijk.
De ene zegt na de vakantie, de andere zegt in januari.
Weet iemand de exacte datum?

Gothrek

Legacy Member
de vraag is ni wanneer komt DX 10 uit, de vraag is wanneer komen spellen uit die DX10 ten volle ondersteunen => binnen 2 jaar ofzo
dan zijde dus geen hol met een DX10 kaart e, want binnen 2 jaar is die toch te traag

Davion

Legacy Member
Lijkt mij goede config, al dak nen BenQ DW-1650 writer zou pakken.

FEW

Legacy Member
nog een optie is natuurlijk nu al zware hardware kopen, behalve de grafische kaart. daar nu voorlopig een 6600GT in steken, waarmee ge toch deftig kunt gamen. en over een dik half jaar een dx10'tje te kopen :)

Gothrek zei:
de vraag is ni wanneer komt DX 10 uit, de vraag is wanneer komen spellen uit die DX10 ten volle ondersteunen => binnen 2 jaar ofzo
dan zijde dus geen hol met een DX10 kaart e, want binnen 2 jaar is die toch te traag
crysis... :unsure:

Gothrek

Legacy Member
precies of ge moet een DX10 compliante kaart hebben voor DX-10 games te spelen

ten volle FEW??

xen0n

Legacy Member
maar is dat wachten allemaal wel de moeite waard?
in de "pc-wereld" kun je blijve wachten.
en zou ik met deze config toch de nieuwste spellen ook niet zonder problemen kunnen spelen? crysis draaide op e3 met 2 gforce 7900gtx.
Ik ga voor quad sli.
Zou het dan niet overbodig zijn om te wachten?

Davion

Legacy Member
Momenteel wel, ma ge moet toch rap zijn, eigenlijk wel spijtig, want zo nen 4400+ is zeer interessant imo.

DPL

Legacy Member
FEW zei:
amai, gij zou precies veel geld uitgeven aan een overgangspc.
aan een overgangspc geeft ge toch max 500€zou ik zo denken? anders smijt ge gewoon met geld gelijk zot.

ik zou wachten tot dx10. omdat dit toch een grote stap is
kdacht zo van threadstarter heeft te veel geld enal

nee das ni waar, twas slecht geformuleerd van mij: kbedoelde ofwel neemde ne goedkopere ofwel een overgangspc
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan