durchgefallen
Legacy Member
Na het bekijken van de trailers van brothers in arms3 en moh airborne vrees ik dat mijn pc hier zich wel eens zwaar zou kunnen aan verslikken. Ik heb wel een PIV 3.0Ghz met 1024Mb maar volgens mij is mijn grafische kaart wat aan de zwakke kant (gf6600 van 256Mb)
Ik dacht eraan om deze kaart te vervangen door de 7900GT van 256Mb aangezien die van prijs nog meevalt. Zou dit met het oog op de toekomst een goede aankoop zijn of denken jullie dat mijn huidige kaart dit ook nog aankan en dat ik mss beter eerst nog wat de kat uit de boom kijk (een andere optie zou de aankoop van de 7600Gt mss kunnen zijn maar kdenk dat de 7900Gt een betere aankop zal zijn). Of mss kan ik maar beter van de eerste keer een nextgen console kopen. Wat is jullie advies??
Nog een vraagje. Is er eigelijk superveel verschil tuusen de 256Mb versie en de 512Mb versie van deze kaart?
thx
Ik dacht eraan om deze kaart te vervangen door de 7900GT van 256Mb aangezien die van prijs nog meevalt. Zou dit met het oog op de toekomst een goede aankoop zijn of denken jullie dat mijn huidige kaart dit ook nog aankan en dat ik mss beter eerst nog wat de kat uit de boom kijk (een andere optie zou de aankoop van de 7600Gt mss kunnen zijn maar kdenk dat de 7900Gt een betere aankop zal zijn). Of mss kan ik maar beter van de eerste keer een nextgen console kopen. Wat is jullie advies??
Nog een vraagje. Is er eigelijk superveel verschil tuusen de 256Mb versie en de 512Mb versie van deze kaart?
thx
)
ad: . In ieder geval al heel erg bedankt voor de geleverde hulp)