Ik ga dus mijn pc verder upgraden.
De cpu zal een intel I5 3570k zijn.
Ben nog aan het twijfelen over het moederbord.
De Z77 extreme 4M of de
Z77 pro3.
Dan nog wat DDR3 geheugen,enige aanraders?
De pc zou dan weer klaar moeten zijn voor een aantal jaren. Heb ik nog een aparte koeling nodig voor te overclocken of zou dit geen probleem moeten geven met mijn huidige setup dan?