Archief - Upgrade

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Theoke

Legacy Member
Ik wil graag een upgrade doen voor 500 euro.

Ik heb momenteel:

Amd barton 2800+
Geforce 6600 - AGP
512 ram

Ik zou graag deze dingen upgraden. Desnoods veranderen naar PCI-E ? Of is dat niet mogelijk?

Ik sta voor een groot dilemma :(

Dakantochnie

Legacy Member
Je kan wel upgraden naar PCI-E, maar daar heb je volgens mij nogal een krap budget voor.
Ik bedoel maar dat de spullen die je dan zal moeten kopen (nieuw mobo is sowieso al €80 minstens, nieuwe CPU is €150 minstens, nieuwe PCI-E graka is ook weeral een heel pak) zoveel geld gaan kosten dat je amper het snelheidsverschil gaat voelen.

Wacht even nog tot AMD zijn nieuwe socket uit heeft (of wie weet met wat komt Intel plots uit het niets af) en tot je wat meer geld hebt. ;)

RealFlub

Legacy Member
ik zou op ze minst nog 512MB ram bijkopen en 6800GS en je zit terug goed voor een tijdje ;)

steffoe

Legacy Member
512 extra ram
liefst in dual chanel denk ik
dus 2*512 doet wel veel ze
vele vlotter en games draaien wel beter
das het beste wa da ge kunt doen
en ja
die graka da weet ik ni
da moete zelf wete of da de moeite is

Theoke

Legacy Member
Dus 1024 ram en een 6800GS, is dat niet teveel voor mijn CPU? :P

Theoke

Legacy Member
MSI K8N NEO2-FX SOCKET 939
CORSAIR TWINX 1024MB PC3200(2X512MB)
AMD ATHLON64 939 3700+ SAN DIEGO BOXED SOCKET 939

'k Zal dit neme, en wachten voor een graka :)

(441 euro)

Theoke

Legacy Member
Denk je dat ik zo veel verschil in performance zal merken dan? Ik denk niet dat ik BF2 aankan zonder mijn processor ook te veranderen...

En indien je het niet goed gelezen hebt, het is wel degelijk een Geforce 6600 (geen GT)

Speciall

Legacy Member
Theoke zei:
Ik wil graag een upgrade doen voor 500 euro.

Ik heb momenteel:

Amd barton 2800+
Geforce 6600 - AGP
512 ram

Ik zou graag deze dingen upgraden. Desnoods veranderen naar PCI-E ? Of is dat niet mogelijk?

Ik sta voor een groot dilemma :(


probeer ff of je'm nie kan overclokken :woohoo:
da kan al een mooie performance boost geven, en offcourse een lat 512 bijsteken, dan zal uw pcke al vlotter werken

dawN_-

Legacy Member
Theoke zei:
Ehm... :ironic:

Waarom zou ik doorsparen voor een nieuwe pc als ik enkel dit up te graden heb :)

als je dat wilt upgraden moet je,

nieuwe cpu, nieuw mobo, nieuwe ram, prolly ook nieuwe voeding en nieuwe graka kopen. = hele pc dus :ironic:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan